Johnny de Mol nieuw boegbeeld Chivas Regal

Johnny de Mol nieuw boegbeeld Chivas Regal
  • Sponsoring
  • 3 mei 2019 @ 10:24
  • 17954 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • EndorsementMerkenCampagnes

Voor de nieuwe campagne ‘Success is a blend’ van Chivas Regal is Johnny de Mol gestrikt als boegbeeld. Het whiskeymerk vindt hem een 'succesvolle blend'.

Naast het feit dat Chivas zijn favoriete whisky is, heeft De Mol zich er voornamelijk aan verbonden omdat het merk maatschappelijk ondernemerschap hoog in het vaandel hebben staan. Zo organiseert Chivas al jaren de Chivas Venture, een competitie voor social entrepreneurs.

Chivas heeft op zijn beurt voor De Mol als het gezicht gekozen vanwege zijn verschillende kwaliteiten die hem een succesvolle blend maken, net als de whisky van Chivas. Het merk gelooft namelijk 'dat ieders unieke blend van karakteristieken en kwaliteiten maakt wie je bent'. 

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken