CST en Ajax verlengen partnership
- Sponsoring
- 2 aug 2019 @ 12:11
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - SponsoringPartnershipVoetbal
- 2 aug 2019 @ 12:11
- Jeroen Mirck
Cheng Shin Tire (CST) en Ajax hebben hun partnership verlengd tot medio 2021. De Taiwanese producent van onder andere auto- en fietsbanden richt zich met deze samenwerking op het verder vergroten van de wereldwijde naamsbekendheid en merkherkenning.
'Ajax is met aanwezigheid in Europa, Amerika, Afrika en Azië verder aan het groeien en heeft zich het afgelopen seizoen met attractief voetbal wereldwijd opnieuw op de kaart gezet', zegt Jamie Xu, general manager bij CST. 'Verdere groei van de wereldwijde herkenning en erkenning is een ambitie die volledig aansluit bij die van CST.'
Menno Geelen, commercieel directeur bij Ajax: 'CST is de afgelopen jaren gegroeid van Business Seat-houder naar Sponsor en daarna naar Official Partner. De verlenging van dit partnership laat wederom vertrouwen zien in een langdurige samenwerking. De komende seizoenen gaan we de raakvlakken van onze merken meer etaleren en verder uitbouwen in content en activaties voor fans en relaties. Dat doen we in zowel Nederland als andere landen waar CST actief is.'
Ajax verlengt volop
Na Ziggo (tot 2022), Adidas (tot 2025) en Bud (tot 2025) is dit de vierde grote partner die verlengt bij Ajax. Alleen ABN Amro heeft dat nog niet gedaan. Ajax hanteert een getrapt sponsorsysteem, met suppliers, sponsors en partners.
Cheng Shin Tire (CST) zet sinds 1967 wereldwijd de standaard voor onder andere auto-, fiets- en motorbanden. Naast deze populaire productgroepen worden er nog tal van andere soorten banden geproduceerd in de hypermoderne fabrieken in Azië. Met meer dan 30.000 werknemers en een distributie naar meer dan 150 landen is CST de negende bandenfabrikant van de wereld. Het van oorsprong Taiwanese bedrijf is de laatste jaren bezig aan een flinke opmars door Europa. Kwaliteit, integriteit en service zijn daarbij de belangrijkste pijlers van het succes.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
- FC Emmen vraagt aandacht voor... 20-03-2024
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing