Energiedirect houdt audities 'Stem van PSV'

Energiedirect houdt audities 'Stem van PSV'
  • Sponsoring
  • 10 aug 2019 @ 06:15
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • ActivatieSponsorshipVoetbal

Energiedirect.nl zoekt voor zijn nieuwe commercial ‘De stem van PSV’. De winnaar zingt het clublied op de middenstip van het Philips Stadion en speelt zo dé hoofdrol in de tv-spot. Zo wil de sponsot zijn steun voor de club uitdragen.

 Het voetbalseizoen is weer gestart en Energiedirect.nl heeft als hoofdsponsor (voorkant shirt) een stapje terug gedaan naar rugsponsor (achterkant shirt). Voor velen misschien een grote verandering, maar voor Energiedirect.nl naar eigen zeggen niet.

Jorrit Pijlman, marketingdirecteur Energiedirect.nl: 'Met deze unieke actie willen we laten zien dat we ook als rugsponsor ervoor gaan met PSV. Met dezelfde energie gaan we door en we bieden nog steeds een pakket boordevol PSV energie extra’s voor onze klanten en fans.'

Audities in Philips Stadion

Op Energiedirect.nl/stemvanpsv kunnen deelnemers zich opgeven voor de audities op 17 augustus aanstaande. Hier staat ook meer informatie over audities en de voorwaarden. De inschrijving sluit 15 augustus.

De audities vinden plaats op de thuisbasis van PSV, het Philips Stadion in Eindhoven. De tien beste zangers en zangeressen gaan door naar de finale. Op 22 september gaat de tv-commercial live en is de winnaar te zien op de schermen in het Philipsstadion en op Fox Sports.

De jury bestaat uit Frits Bovers van PSV fans United, juryleden van Energiedirect.nl, de supportersvereniging en de regisseur van de commercial.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken