KPN opnieuw hoofdsponsor SAIL

KPN opnieuw hoofdsponsor SAIL
  • Sponsoring
  • 12 aug 2019 @ 10:33
  • 12053 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Partnership

KPN wordt hoofdsponsor van de 10e editie van SAIL, die van 12 t/m 16 augustus 2020 langs de oevers van het IJ wordt georganiseerd. Het bedrijf verbindt zich als ICT- en Telecompartner aan het nautische evenement.

Ook in 2010 en 2015 leverde KPN een cruciale bijdrage aan alle digitale verbindingen van het grootste vrij toegankelijke evenement in Nederland.  

Deze 10e editie belooft net als in 2015 een tot ieders verbeelding sprekend mega-evenement te worden. Als hoofdsponsor maakt KPN het mogelijk dat de vele bemanningen, de ruim twee miljoen bezoekers en alle fans tijdens SAIL digitaal verbonden zijn met elkaar en de hele wereld. Daarnaast verzorgt KPN onderlinge connectiviteit voor de hele SAIL-organisatie met onder andere extra mobiele 4G dekking, WiFi zones en de SAIL Social Media boot.  

KPN is meer dan een sponsor van SAIL 2020: het bedrijf zorgt voor connectiviteit

Maximo Ibarra, CEO bij KPN: ‘SAIL Amsterdam 2020 is voor KPN veel meer dan alleen een sponsorproject. Het is voor ons een voorbeeld van hoe wij in zo’n groot gebied ons netwerk en expertise inzetten om dagelijks honderdduizenden bezoekers gelijktijdig connectiviteit te bieden. We zijn er trots op dat we deze bijzondere jubileumeditie van SAIL kunnen ondersteunen.’

Reineke Boot, directeur SAIL Event Partners: ‘KPN is als duurzaam en innovatief Nederlands bedrijf een droompartner voor SAIL: grensverleggend, ondernemend en succesvol verbindend. We zijn blij dat KPN wederom hoofdsponsor is van SAIL en gaat zorgen voor de juiste verbinding zodat onze bezoekers hun ervaringen kunnen delen met de wereld om hen heen. We zijn KPN dankbaar voor hun jarenlange consistente en onmisbare steun, waardoor miljoenen fans van SAIL kunnen genieten.’ 

SAIL Amsterdam 2020 wordt georganiseerd door Stichting SAIL Amsterdam (SSA) samen met SAIL Event Partners (SEP). In SEP hebben Stichting SAIL Amsterdam, Havenbedrijf Amsterdam en ACE Concepts & Events zich verenigd om ook deze 10e editie van SAIL Amsterdam tot een succes te maken.

Fotocredits: SAIL Amsterdam

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken