Bynder steunt Team Jumbo-Visma met martech
- Sponsoring
- 9 sep 2019 @ 00:30
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - SportPromotieSportmarketing
- 9 sep 2019 @ 00:30
- Jeroen Mirck
Team Jumbo-Visma gaat gebruik maken van de martech van Bynder. Dankzij de technologie van het Amsterdamse bedrijf krijgt het team overzicht op de duizenden marketing- en communicatie uitingen van de gecombineerde wieler- en schaatsploeg.
Met een wielerteam dat recentelijk nog schitterde in de Tour de France en nu actief is in de Vuelta, en een schaatsteam dat in volle voorbereiding is op het seizoen 2019-2020 is het zaak dat alle gemaakte content van beide sportploegen up-to-date en beschikbaar is in een intuïtief werkende digitale omgeving. Om het marketing- en communicatieteam, de sporters, maar zeker ook alle partners daarin te ondersteunen is de technologie van Bynder nu toegevoegd aan de selectie van de gecombineerde wieler- en schaatsploeg.
Professionele uitstraling
Sander Kruis, commercieel manager van Team Jumbo Visma: 'Dankzij de technologie van Bynder kan Team Jumbo-Visma zijn professionele uitstraling op een zeer eenvoudige manier handhaven. Het platform van Bynder zorgt ervoor dat we al onze content op een zeer overzichtelijke manier kunnen beheren. Door het systeem kunnen onze renners, onze medewerkers, maar ook al onze partners de beschikbare content gemakkelijk vinden en gebruiken. Deze efficiëntieverbetering vormt een belangrijke schakel in onze marketing- en communicatiestrategie.'
Chris Hall, CEO van Bynder: 'Team Jumbo Visma is een toonaangevende ploeg die ons land wereldwijd op kaart zet als sportnatie. Dat we een team met Olympisch gouden medaille- en touretappe-winnaars kunnen ondersteunen bij het realiseren van maximaal renderende marketingcampagnes is een grote eer. Ik volgde het wielrennen en schaatsen al op de voet, maar dit geeft nog meer reden om mee te juichen.'
Wat doet Bynder precies?
Bynder is de snelste manier om digitale bestanden professioneel te beheren. Het prijswinnende platform voor digital asset management (DAM) biedt marketeers een slimme manier om grafische bestanden, video’s en documenten te vinden en delen.
Duizenden brandmanagers, marketeers en creatievelingen van wereldwijd opererende organisaties als Puma, innocent drinks en KLM Royal Dutch Airlines gebruiken Bynder om bedrijfsbestanden te organiseren. Daarnaast kunnen projecten real-time worden bewerkt en goedgekeurd, kan je bestanden eenvoudig aanpassen en maak je de gewenste content met een druk op de knop beschikbaar.
Bynder werd in 2013 opgericht door CEO Chris Hall. Het bedrijf heeft wereldwijd zeven kantoren, verspreid over Nederland, de Verenigde Staten, Spanje, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Arabische Emiraten.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing