Bynder steunt Team Jumbo-Visma met martech

Bynder steunt Team Jumbo-Visma met martech
  • Sponsoring
  • 9 sep 2019 @ 00:30
  • 16350 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • SportPromotieSportmarketing

Team Jumbo-Visma gaat gebruik maken van de martech van Bynder. Dankzij de technologie van het Amsterdamse bedrijf krijgt het team overzicht op de duizenden marketing- en communicatie uitingen van de gecombineerde wieler- en schaatsploeg.

Met een wielerteam dat recentelijk nog schitterde in de Tour de France en nu actief is in de Vuelta, en een schaatsteam dat in volle voorbereiding is op het seizoen 2019-2020 is het zaak dat alle gemaakte content van beide sportploegen up-to-date en beschikbaar is in een intuïtief werkende digitale omgeving. Om het marketing- en communicatieteam, de sporters, maar zeker ook alle partners daarin te ondersteunen is de technologie van Bynder nu toegevoegd aan de selectie van de gecombineerde wieler- en schaatsploeg.

Professionele uitstraling

Sander Kruis, commercieel manager van Team Jumbo Visma: 'Dankzij de technologie van Bynder kan Team Jumbo-Visma zijn professionele uitstraling op een zeer eenvoudige manier handhaven. Het platform van Bynder zorgt ervoor dat we al onze content op een zeer overzichtelijke manier kunnen beheren. Door het systeem kunnen onze renners, onze medewerkers, maar ook al onze partners de beschikbare content gemakkelijk vinden en gebruiken. Deze efficiëntieverbetering vormt een belangrijke schakel in onze marketing- en communicatiestrategie.'

Chris Hall, CEO van Bynder: 'Team Jumbo Visma is een toonaangevende ploeg die ons land wereldwijd op kaart zet als sportnatie. Dat we een team met Olympisch gouden medaille- en touretappe-winnaars kunnen ondersteunen bij het realiseren van maximaal renderende marketingcampagnes is een grote eer. Ik volgde het wielrennen en schaatsen al op de voet, maar dit geeft nog meer reden om mee te juichen.'

Wat doet Bynder precies?

Bynder is de snelste manier om digitale bestanden professioneel te beheren. Het prijswinnende platform voor digital asset management (DAM) biedt marketeers een slimme manier om grafische bestanden, video’s en documenten te vinden en delen.

Duizenden brandmanagers, marketeers en creatievelingen van wereldwijd opererende organisaties als Puma, innocent drinks en KLM Royal Dutch Airlines gebruiken Bynder om bedrijfsbestanden te organiseren. Daarnaast kunnen projecten real-time worden bewerkt en goedgekeurd, kan je bestanden eenvoudig aanpassen en maak je de gewenste content met een druk op de knop beschikbaar.

Bynder werd in 2013 opgericht door CEO Chris Hall. Het bedrijf heeft wereldwijd zeven kantoren, verspreid over Nederland, de Verenigde Staten, Spanje, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Arabische Emiraten.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken