Fox Sports geeft duizend Eredivisie-ballen weg aan scholen

Fox Sports geeft duizend Eredivisie-ballen weg aan scholen
  • Sponsoring
  • 3 sep 2019 @ 10:47
  • 13336 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • VoetbalTelevisieActivatie

Niet alleen de Eredivisie, ook de scholen zijn in heel Nederland weer begonnen. Ter gelegenheid van het nieuwe voetbalseizoen én het nieuwe schooljaar geeft Fox Sports duizend Eredivisie-ballen weg. Leerlingen of hun ouders kunnen de bal voor hun klas winnen door zich te laten inspireren door hun Eredivisieheld.

ADO-speler Tom Beugelsdijk ondersteunt de actie. 'We staan er als speler niet altijd bij stil, maar kinderen die samen met een vriendje of ouder naar ons kijken, dromen er vaak van om in onze schoenen te staan', zegt de stoere verdediger. 'We kunnen met een mooie goal of perfecte tackle uitgroeien tot hun Eredivisieheld. Hopelijk inspireert het weggeven van de ballen om de acties uit het stadion via de tv naar het schoolplein te brengen.'

Naast de duizend ballen is er ook een speciale prijs te winnen: een van de ballen bevat namelijk een speciale boodschap van Beugelsdijk. Het kind dat dit exemplaar wint, mag met de hele klas naar een wedstrijd van een Eredivisieclub uit de regio. 

Het begint bij Fox Sports

De actie sluit aan bij de ‘Het Begint bij Fox Sports’-campagne, die sinds de start van het Eredivisieseizoen op tv te zien is. Deelnemen kan door op sociale media via @FoxSportsNL te laten weten wie jouw Eredivisieheld is. Door uit te leggen waarom, of door een kenmerkende actie of manier van juichen na te doen, maken deelnemers kans op de bal en het bezoek aan de Eredivisiewedstrijd. De actie loopt tot en met 20 september.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken