Met Asics fit het KLM-vliegtuig in

Met Asics fit het KLM-vliegtuig in
  • Sponsoring
  • 2 sep 2019 @ 10:30
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Partnership

KLM en Asics gaan samenwerken op het gebied van vitaliteit. Daarbij richten ze zich op zowel KLM-werknemers als (frequente) reizigers. De twee bedrijven concentreren zich op het thema ‘run the world’, de wereld ontdekken op je hardloopschoenen.

Als startpunt van de samenwerking én in het kader van de honderdste verjaardag van KLM is vandaag de speciale Asics KLM100 hardloopschoen gelanceerd. Asics’ CEO EMEA Alistair Cameron (rechts op foto) overhandigde de schoen aan KLM’s president-directeur Pieter Elbers.

De samenwerking tussen KLM en Asics is een logische stap aangezien de luchtvaartmaatschappij al vele hardloopruns sponsort en sporten hoog in het vaandel heeft

KLM en running

De samenwerking met het sportmerk is een logische stap in KLM’s commitment aan ‘running’. Sinds eind vorig jaar is KLM titelsponsor van de Urban Trail Series en ook sponsort KLM de Dam tot Damloop en de TCS Amsterdam Marathon. KLM is supporter van hardlopen, omdat het gezond, laagdrempelig en een uitstekende manier om de wereld te ontdekken is, zowel dichtbij huis als tijdens een zakentrip of vakantie.

‘Bewegen maakt je fitter, energieker en gelukkiger. Zowel op het werk als daarbuiten. En alleen als je lekker in je vel zit, kun je het beste uit jezelf halen. Ik ben dan ook heel blij met de samenwerking met Asics die als doel heeft onze medewerkers en klanten zich fit te laten voelen, een goede ervaring te hebben én de wereld te laten ontdekken door hard te lopen,’ aldus Elbers.

‘Net als Asics gelooft KLM in de kracht van hardlopen. We willen dat meer mensen de positieve voordelen van hardlopen ervaren, zodat zij hun fysieke en mentale welzijn kunnen verbeteren. Met KLM’s focus op gezondheid en vitaliteit en de expertise van Asics op het gebied van hardlopen, zullen nog meer mensen het verschil ervaren dat hardlopen kan maken. Wij zijn dan ook heel enthousiast over deze samenwerking,’ aldus Cameron.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken