Moroccan Oil hoofdsponsor Songfestival

Moroccan Oil hoofdsponsor Songfestival
  • Sponsoring
  • 13 sep 2019 @ 12:39
  • 18204 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • MerkenEvenementSponsorshipEntertainment

Moroccan Oil wordt de hoofdsponsor van het Eurovisie Songfestival 2020 in Rotterdam. Als exclusieve sponsor heeft de fabrikant van haarproducten gebaseerd op argan-olie volledige media- en online rechten verkregen, ook voor de volgende vier songfestivals.

Moroccan Oil (geschreven als 'Moroccanoil') stelt hiervoor teams met hun beste haarstylisten op om te zorgen voor expertise en innovatie in het voorzien van haarstyling voor de kandidaten tijdens de repetities en live-shows die in meer dan veertig landen in Europa en daarbuiten worden uitgezonden.

Jon Ola Sand, executive supervisor van het Eurovisie Songfestival bij de EBU: 'We zijn blij dat we Moroccanoil mogen verwelkomen als Presenting Partner van het Eurovisie Songfestival in 2020 en daarna. Dit is een perfect partnership tussen ‘s werelds grootste live muziek event en een internationaal beautymerk dat tot de top behoort. We kijken er naar uit om te werken met de Moroccanoil-stylisten en zorgen er op die manier voor dat de kandidaten niet alleen fantastisch klinken, maar er ook fantastisch uit zien.'

Baanbrekende haistyling

‘David Cohen, CEO van Moroccon Oil: 'Wij zijn vereerd dat de EBU ons heeft gekozen als Presenting Partner voor het Eurovisie Songfestival en we kunnen niet wachten tot we onze beste tips & tricks met mensen over de hele wereld kunnen delen tijdens dit baanbrekende event. Als professioneel haarverzorgingsmerk, dat een focus heeft op het ondersteunen van de creativiteit van haarstylisten, geloven wij er in dat het Songfestival een perfect platform biedt om deze creativiteit tot uiting te brengen en onze revolutionaire producten rijk aan arganolie met iedereen te delen.'

Het partnership met het Eurovisie Songfestival draagt bij aan het wereldwijde succes van het haarverzorgingsmerk als industry-favorite, met vele topstylisten die de Moroccanoil-producten al veelvoudig gebruiken bij shoots en shows, zoals de Oscars en Grammy's.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken