Moroccan Oil hoofdsponsor Songfestival
- Sponsoring
- 13 sep 2019 @ 12:39
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - MerkenEvenementSponsorshipEntertainment
- 13 sep 2019 @ 12:39
- Jeroen Mirck
Moroccan Oil wordt de hoofdsponsor van het Eurovisie Songfestival 2020 in Rotterdam. Als exclusieve sponsor heeft de fabrikant van haarproducten gebaseerd op argan-olie volledige media- en online rechten verkregen, ook voor de volgende vier songfestivals.
Moroccan Oil (geschreven als 'Moroccanoil') stelt hiervoor teams met hun beste haarstylisten op om te zorgen voor expertise en innovatie in het voorzien van haarstyling voor de kandidaten tijdens de repetities en live-shows die in meer dan veertig landen in Europa en daarbuiten worden uitgezonden.
Jon Ola Sand, executive supervisor van het Eurovisie Songfestival bij de EBU: 'We zijn blij dat we Moroccanoil mogen verwelkomen als Presenting Partner van het Eurovisie Songfestival in 2020 en daarna. Dit is een perfect partnership tussen ‘s werelds grootste live muziek event en een internationaal beautymerk dat tot de top behoort. We kijken er naar uit om te werken met de Moroccanoil-stylisten en zorgen er op die manier voor dat de kandidaten niet alleen fantastisch klinken, maar er ook fantastisch uit zien.'
Baanbrekende haistyling
‘David Cohen, CEO van Moroccon Oil: 'Wij zijn vereerd dat de EBU ons heeft gekozen als Presenting Partner voor het Eurovisie Songfestival en we kunnen niet wachten tot we onze beste tips & tricks met mensen over de hele wereld kunnen delen tijdens dit baanbrekende event. Als professioneel haarverzorgingsmerk, dat een focus heeft op het ondersteunen van de creativiteit van haarstylisten, geloven wij er in dat het Songfestival een perfect platform biedt om deze creativiteit tot uiting te brengen en onze revolutionaire producten rijk aan arganolie met iedereen te delen.'
Het partnership met het Eurovisie Songfestival draagt bij aan het wereldwijde succes van het haarverzorgingsmerk als industry-favorite, met vele topstylisten die de Moroccanoil-producten al veelvoudig gebruiken bij shoots en shows, zoals de Oscars en Grammy's.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
- Heineken hoofdsponsor Amsterdam 750... 27-02-2024
- Emirates start partnerschap met... 26-02-2024
- Exact sponsor WK shorttrack 2024 23-02-2024
- EasyJet komende drie jaar officiële... 21-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing