Philips en Ninamounah werken ook samen bij Amsterdam Fashion Week
- Sponsoring
- 12 sep 2019 @ 00:49
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - PartnershipKunst & CultuurBranding
- 12 sep 2019 @ 00:49
- Jeroen Mirck
Na een succesvolle samenwerking tijdens Pride Amsterdam zetten Philips en Ninamounah hun partnerschap voort tijdens de Amsterdam Fashion Week van dit jaar.
Beide organisaties worden naar eigen zeggen gedreven door diversiteit en inclusiviteit. Dit dragen zij uit met de boodschap #youareyou, waarvan de kern geworteld is in het bevrijden van schaamte en het losbreken van de beperkte standaarden uit de maatschappij.
Als verlenging van deze samenwerking slaan Philips en Ninamounah de handen in elkaar met fotograaf Nikola Lamburov en regisseur Florian Joahn voor de digital campagne de ‘Muse Series’, een project waarin het tonen van je eerlijke zelf centraal staat. De muses van Ninamounah zoeken het dierlijke in zichzelf op in de iconische creaties uit het merk’s archief.
Fotoserie
De campagne bestaat in de eerste plaats uit een fotoserie, die vanaf september zowel online te zien is als op Instagram en Facebook. Ook komt de campagne gepaard met een video, die zijn eerste screening beleefde tijdens de Ninamounah show ‘005 Complete Metamorphosis’ op 6 september in De Nieuwe Kerk.
Ninamounah gaat over het erkennen van je ware zelf en het vrijlaten van je innerlijke dier, aldus de kunstenares zelf. 'Het zit in onze aderen om gender en liefdes-normen te weigeren. We zijn niet alleen een inclusief merk, maar wij creëren ruimte voor en door queer-mensen. We zijn daardoor erg trots op onze samenwerking met Pride en Philips. Zij vechten voor mensenrechten met liefde.'
Nathalie Lam, Philips Global Head of Sponsorship, verantwoordelijk voor o.a. het Pride sponsorship: 'Samen hebben we gezocht naar een manier om onze Philips boodschap ‘Life is better when #youareyou’ op een impactvolle manier over te brengen. We zijn met modelabel Ninamounah een partnership aangegaan voor het thema inclusiviteit, waarvan het design gemaakt voor het Pride T-shirt een eerste uiting was, en de Muses Series een mooi vervolg. Bijzonder om te zien hoe alles samen komt.'
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
- Heineken hoofdsponsor Amsterdam 750... 27-02-2024
- Emirates start partnerschap met... 26-02-2024
- Exact sponsor WK shorttrack 2024 23-02-2024
- EasyJet komende drie jaar officiële... 21-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing