Volvo is auto-partner van KLM Open

Volvo is auto-partner van KLM Open
  • Sponsoring
  • 6 sep 2019 @ 11:29
  • 14382 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • SponsoringPartnershipEvenementSport

Volvo Car Nederland verbindt zich aan de honderdste editie van het KLM Open, het oudste internationale golftoernooi van Nederland. Daarmee is Volvo voor het derde jaar op rij auto-partner van het evenement.

Het Zweedse automerk levert dit jaar twintig courtesy cars waarmee de spelers, in plug-in hybrides, comfortabel, veilig en duurzaam van en naar het toernooi worden gebracht.

Daarnaast kan de eerste golfer die in staat is om op de zeventiende hole een hole-in-one te slaan, eigenaar worden van een splinternieuwe Volvo S90. Tevens biedt Volvo haar 99 dealervestigingen de kans om hun relaties uit te nodigen voor deze bijzondere KLM Open-jubileumeditie. Die relaties kunnen dan getuige zijn van het topspel van wereldspelers als Sergio Garcia, Patrick Reed, Matt Wallace, Lee Westwood, Thomas Pieters en Joost Luiten.

Kracht van golfsport

Herrik van de Gaag, managing director van Volvo Car Nederland, bevestigt de kracht van de golfsport voor Volvo. 'Wij vinden het belangrijk om verbonden te zijn aan een sport waar onze Volvo-fans gepassioneerd over zijn. Zeker als dat ook premium events zijn zoals het KLM Open. Maar even belangrijk is het dat we onze dealers samen met hun relaties een waardevolle ervaring kunnen bieden. We zijn heel blij en trots met onze line-up van plug-in hybride modellen zodat we onze visie op duurzame en veilige mobiliteit door de spelers van het KLM Open kunnen laten ervaren.'

Toernooidirecteur Daan Slooter wordt blij van de samenwerking met Volvo. 'Als toernooidirecteur ben ik aanspreekpunt voor de spelers van het toernooi. Het feit dat we ze in de watten kunnen leggen met echt hoogwaardige en comfortabele courtesy cars van Volvo is ook van belang. Ze verwachten een premium-ervaring.'

De honderdste editie van het KLM Open wordt van donderdag 12 tot en met zondag
15 september 2019 op golfbaan The International in Amsterdam gespeeld. Daarmee is dit het oudste internationale sporttoernooi van Nederland. Het KLM Open wordt georganiseerd door TIG Sports en ondersteund door titelsponsor KLM en partner ING Private Banking.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken