KNWU sluit partnership met Fast Forward Wheels

KNWU sluit partnership met Fast Forward Wheels
  • Sponsoring
  • 22 okt 2019 @ 11:59
  • 11739 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • PartnershipSportmarketingSport

De KNWU gaat een samenwerking aan met het Nederlandse Fast Forward Wheels. De wielerfabrikant gaat de Nederlandse baanselectie en de para-cycling baanselectie voorzien van wielen.

De vijfjarige overeenkomst gaat in per januari 2020 met als doel om de beste en snelste wielen te produceren voor de Olympische Spelen van Parijs in 2024.

'Ik ben heel blij met het nieuwe partnership met Fast Forward Wheels', zegt Thorwald Veneberg, algemeen directeur van KNWU. 'Zij voorzien al meerdere jaren verschillende professionele wielerploegen van topwielen en brengen veel kennis en ervaring mee. Een ander belangrijk aspect is dat onze nieuwe partner ook de talenten gaan voorzien van wielen. Samen met de atleten en Fast Forward Wheels kijk ik er naar uit om de volgende stap te zetten om de beste mogelijke wielen te ontwikkelen.'

Jacco Zijderveld, directeur van Fast Forward Wheels: 'Wij kijken uit naar de samenwerking met de KNWU om de snelste en beste wielen te ontwikkelen die een bijdrage moeten leveren in de jacht op goud voor de Olympische Spelen in Parijs. Uiteindelijk willen we iedereen sneller laten gaan door de doorontwikkelde wielen ook commercieel aan te bieden.'

FFWD Wheels is een Nederlands bedrijf uit Zwolle gespecialiseerd in en volledig gefocust op het ontwikkelen en bouwen van hoogwaardige wielen voor racefietsen, triatlonfietsen en baanfietsen.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken