NN Group lanceert hardloop-game met Eliud Kipchoge
- Sponsoring
- 9 okt 2019 @ 11:39
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - ActivatieOnline gamingSport
- 9 okt 2019 @ 11:39
- Jeroen Mirck
NN Group lanceert samen met Ineos een interactieve game met marathon-topper Eliud Kipchoge. Het spel is ontwikkeld in aanloop naar de ‘Ineos 1:59 Challenge’, de poging van Kipchoge om op de marathon onder de twee uur te lopen.
Deze recordpoging an het NN Running Team vindt plaats in Wenen op zaterdag 12 oktober 2019 (met uitloop tot maandag afhankelijk van de omstandigheden) en is live te volgen via het YouTube-kanaal Ineos 1:59 Challenge.
In de game, die de stijl heeft van een klassieke 8-bits game, kan de speler zelf het looptempo van Eliud bepalen en kijken of het lukt om binnen twee uur de finish te behalen.
Remco Barbier, Head of Branding NN Group: ’De game is een interactieve manier om aandacht te vragen voor Eliuds poging een marathon onder de twee uur te lopen. We willen zoveel mogelijk hardloopfans betrekken bij dit unieke sportevenement en dat doen we onder meer met deze game. Het spel vraagt enige oefening om uit te spelen, maar dat staat natuurlijk in geen verhouding tot de prestatie die Eliud moet leveren.’
De game is ontwikkeld met We Are Social Sports London en Let’s JAAM London en is vanaf nu gratis te spelen via Ineos 159 Challenge Game.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing