NN Group lanceert hardloop-game met Eliud Kipchoge

NN Group lanceert hardloop-game met Eliud Kipchoge
  • Sponsoring
  • 9 okt 2019 @ 11:39
  • 13930 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • ActivatieOnline gamingSport

NN Group lanceert samen met Ineos een interactieve game met marathon-topper Eliud Kipchoge. Het spel is ontwikkeld in aanloop naar de ‘Ineos 1:59 Challenge’, de poging van Kipchoge om op de marathon onder de twee uur te lopen.

Deze recordpoging an het NN Running Team vindt plaats in Wenen op zaterdag 12 oktober 2019 (met uitloop tot maandag afhankelijk van de omstandigheden) en is live te volgen via het YouTube-kanaal Ineos 1:59 Challenge.

In de game, die de stijl heeft van een klassieke 8-bits game, kan de speler zelf het looptempo van Eliud bepalen en kijken of het lukt om binnen twee uur de finish te behalen.

Remco Barbier, Head of Branding NN Group: ’De game is een interactieve manier om aandacht te vragen voor Eliuds poging een marathon onder de twee uur te lopen. We willen zoveel mogelijk hardloopfans betrekken bij dit unieke sportevenement en dat doen we onder meer met deze game. Het spel vraagt enige oefening om uit te spelen, maar dat staat natuurlijk in geen verhouding tot de prestatie die Eliud moet leveren.’

De game is ontwikkeld met We Are Social Sports London en Let’s JAAM London en is vanaf nu gratis te spelen via Ineos 159 Challenge Game.



Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken