Thuisbezorgd partner van Euro 2020

Thuisbezorgd partner van Euro 2020
  • Sponsoring
  • 12 nov 2019 @ 10:29
  • 13232 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • FoodPartnershipVoetbal

Takeaway.com, moederbedrijf van Thuisbezorgd.nl, wordt één van de hoofdsponsors van Euro 2020. De 'Official Food Delivery Platform Partner' gaat het partnership inzetten om zijn Europese merken op de kaart te zetten.

Takeaway.com heeft met UEFA afgesproken dat alle merken van de maaltijdleverancier worden getoond rondom alle 51 wedstrijden op tv en in de stadions. Daarnaast biedt het bedrijf zijn klanten de mogelijkheid om tickets te winnen en krijgen kinderen de kans om deel te nemen aan het Takeaway.com Player Escort-programma.

Qua bereik is het EK natuurlijk bingo. Het toernooi wordt wereldwijd door ruim vijf miljard mensen op tv gevolgd en door drie miljoen mensen live in de stadions bekeken. Takeaway.com bedient 16,7 miljoen consumenten in elf landen. Onder andere de merken Thuisbezorgd.nl, Lieferando.de, en Pyszne.pl zijn onderdeel van het bedrijf. Takeaway.com is actief in tien Europese landen, waarvan een groot aantal meedoet aan Euro 2020. Daarnaast vinden de wedstrijden plaats in steden waar Takeaway.com aanwezig is, waaronder Amsterdam, Boekarest en München.

Naamsbekendheid vergroten

'Onze merken hebben een grote naamsbekendheid in de landen waar we actief zijn', zegt Jitse Groen, CEO van Takeaway.com. 'Als Official Partner van Euro 2020 kunnen we ons bereik aanzienlijk vergroten en Takeaway.com internationaal nog beter op de kaart zetten. Het is een unieke mogelijkheid om iedereen te bereiken rond het tijdstip dat voetbalfans hun favoriete eten bestellen.'

Guy Laurent Epstein, marketingdirecteur van UEFA Events SA: 'We zijn erg blij Takeaway.com te verwelkomen als 'Official Food Delivery Platform Partner' van Euro 2020. In de snelgroeiende en competitieve markt van maaltijdbezorging is Takeaway.com uitgegroeid tot marktleider in continentaal Europa. Als de competitie volgende zomer in volle gang is, biedt dit partnership sportliefhebbers in heel Europa de kans snel en eenvoudig een maaltijd te bestellen terwijl ze van een spannende wedstrijd genieten.'

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken