Feyenoord pakt miljoenendeal met BMW

Feyenoord pakt miljoenendeal met BMW
  • Sponsoring
  • 18 mrt 2020 @ 16:19
  • 15210 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Sport

Feyenoord tekent een 4-jarige sponsorovereenkomst met automerk BMW en neemt na de zomer afscheid van Opel als sponsor, zo staat te lezen op AD.nl

Het is de eerste keer in de historie dat de club in BMW gaat rijden.

Naast Opel waren Volkswagen en Toyota eerder aan Feyenoord verbonden.

Het totale wagenpark voor spelers, staf, personeel van club en stadion en bedrijfswagens bedraagt zo’n 140 auto’s.

 

Na een jarenlange samenwerking eindigt hiermee aan het einde van dit seizoen de samenwerking tussen Opel en Feyenoord. Opel stapte in toen Feyenoord in een moeilijke periode zat en was tussen 2013 en 2017 als hoofdsponsor aan de club verbonden. Het Opel-logo stond voor het laatst op het Feyenoord-shirt tijdens de kampioenswedstrijd tegen Heracles. Het hoofdsponsorschap kreeg een vervolg in de vorm van een partnership dat komende zomer afloopt.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken