Huiskamer Challenge voor musici en publiek

Huiskamer Challenge voor musici en publiek
  • Sponsoring
  • 27 mrt 2020 @ 10:00
  • 16224 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Kunst & Cultuur

Publiek zit thuis, musici hebben een lege agenda. Nederland zit sociaal gezien bijna op slot. Daarom presenteren classicnl (voorheen ClassicFM) en de BankGiro Loterij de Huiskamer Challenge.

Een uitdaging waarbij musici de kans krijgen om thuiszittend publiek te raken, inspireren en te verwonderen in deze extreme tijden.

 

Tot en met zondag 5 april kunnen musici hun video opsturen naar classicnl. Een video van een eigen compositie of een bestaand stuk, alleen of samen, in de woonkamer of digitaal op afstand. Alle muziekgenres zijn welkom. Iedereen ouder dan 18 jaar mag meedoen en maakt kans op een dagelijkse prijs van € 250, of hoofdprijzen zoals: een optreden in Het Concertgebouw tijdens de BankGiro Loterij Zomerconcerten, € 3500 en een platencontract bij Challenge Records.

Alle opnames zijn te zien via classic.nl en op de Facebookpagina van classicnl. Daar kan het publiek alle inzendingen beoordelen. Het aantal likes bepaalt samen met het oordeel van onze vakjury, bestaande uit onder anderen Tania Kross, Dominic Seldis en Jan Willem de Vriend.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken