Robijn en RUMAG: bloemengroet ouderen

Robijn en RUMAG: bloemengroet ouderen
  • Sponsoring
  • 25 mrt 2020 @ 09:57
  • 13977 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Maatschappij

Wasmiddelmerk Robijn en online contentplatform RUMAG gaan vandaag en morgen 10.000 ouderen in 20 verzorgingstehuizen verrassen met verse tulpen.

Nu bewoners geen bezoek mogen ontvangen, zorgt een klein gebaar volgens hen al gauw voor een grote glimlach. Daarom laten de twee merken ouderen naar eigen zeggen genieten van geuren en kleuren in de vorm van een verse bos tulpen. Zo brengen zij niet alleen de lente naar de verzorgingstehuizen, maar steken zij ook de bloemensector een hart onder de riem.

Om zowel ouderen die voorlopig geen bezoek mogen ontvangen, als bloementelers die met een overschot zitten een hart onder de riem te steken, bedacht Robijn samen met online contentplatform RUMAG een ludieke actie.

Samen delen de merken, geïnspireerd door talrijke andere initiatieven, vandaag en morgen 10.000 bossen tulpen uit bij 20 verzorgingstehuizen verspreid over Zuid-Holland en Noord-Brabant om ouderen te laten genieten van geuren en kleuren. Uiteraard zonder hierbij de richtlijnen van het RIVM te overschrijden.

Om voor nog meer kleine geluksmomentjes te zorgen, roept RUMAG volgers op om zelf op vrolijke, creatieve wijze – passend binnen de huidige maatregelen – een glimlach op het gezicht van mensen in isolatie te toveren. Ideeën en initiatieven kunnen gedeeld worden via sociale media door de hashtag #genietingeurenenkleuren te gebruiken.

 

 

 

 

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken