Jumbo doneert producten aan Voedselbank

Jumbo doneert producten aan Voedselbank
  • Sponsoring
  • 14 apr 2020 @ 10:55
  • 13909 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Maatschappij

Jumbo Supermarkten doneert in samenwerking met haar leveranciers honderdduizenden producten en een cadeautje voor de circa 12.000 vrijwilligers van de Voedselbank.

Daarnaast steunt Jumbo de Stay Safe en Geef campagne van Voedselbanken Nederland en brengt deze onder de aandacht bij haar klanten.

Klanten van Jumbo hebben de komende maanden de mogelijkheid om het statiegeld direct te doneren aan deze actie. Door de bijdragen van Jumbo kunnen mensen die het hard nodig hebben, ook in deze tijd rekenen op hulp van de Voedselbank.

‘Het is hartverwarmend om te zien hoe Jumbo in deze moeilijke tijd een extra donatie Doet,’ zegt voorzitter Leo Wijnbelt van Voedselbanken Nederland. ‘We zijn meer dan blij met deze forse donatie. Het is fantastisch om zo’n toegewijde samenwerkingspartner te hebben, die oog heeft voor de samenleving en de meest kwetsbaren daarin.’

Het gaat ons aan het hart dat steeds meer mensen afhankelijk zijn van de lokale voedselbanken en deze voedselbanken tegelijkertijd kampen met een tekort aan voedsel.

Hart onder de riem

Jumbo werkt al sinds vele jaren samen met Voedselbanken Nederland, maar wilde méér doen. Colette Cloosterman-van Eerd, Chief Customer Officer van Jumbo: ‘Het gaat ons aan het hart dat steeds meer mensen afhankelijk zijn van de lokale voedselbanken en deze voedselbanken tegelijkertijd kampen met een tekort aan voedsel. Daarom helpen we graag met een extra donatie in deze moeilijke tijd. Ook willen we de vele vrijwilligers die er elke dag voor zorgen dat zoveel mogelijk mensen een voedselpakket krijgen, met een cadeautje een hart onder de riem steken.’

Jumbo zet haar jaarlijkse bijdrage aan het Koningsontbijt deze keer in voor de extra donaties aan Voedselbanken Nederland. Vanwege het afgelasten van de Koningsspelen gaat namelijk de verstrekking van 1,1 miljoen door Jumbo gesponsorde ontbijten voor basisschoolkinderen dit jaar niet door.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken