Jumbo doneert producten aan Voedselbank
- Sponsoring
- 14 apr 2020 @ 10:55
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Maatschappij
- 14 apr 2020 @ 10:55
- Sjaak Hoogkamer
Jumbo Supermarkten doneert in samenwerking met haar leveranciers honderdduizenden producten en een cadeautje voor de circa 12.000 vrijwilligers van de Voedselbank.
Daarnaast steunt Jumbo de Stay Safe en Geef campagne van Voedselbanken Nederland en brengt deze onder de aandacht bij haar klanten.
Klanten van Jumbo hebben de komende maanden de mogelijkheid om het statiegeld direct te doneren aan deze actie. Door de bijdragen van Jumbo kunnen mensen die het hard nodig hebben, ook in deze tijd rekenen op hulp van de Voedselbank.
‘Het is hartverwarmend om te zien hoe Jumbo in deze moeilijke tijd een extra donatie Doet,’ zegt voorzitter Leo Wijnbelt van Voedselbanken Nederland. ‘We zijn meer dan blij met deze forse donatie. Het is fantastisch om zo’n toegewijde samenwerkingspartner te hebben, die oog heeft voor de samenleving en de meest kwetsbaren daarin.’
Het gaat ons aan het hart dat steeds meer mensen afhankelijk zijn van de lokale voedselbanken en deze voedselbanken tegelijkertijd kampen met een tekort aan voedsel.
Hart onder de riem
Jumbo werkt al sinds vele jaren samen met Voedselbanken Nederland, maar wilde méér doen. Colette Cloosterman-van Eerd, Chief Customer Officer van Jumbo: ‘Het gaat ons aan het hart dat steeds meer mensen afhankelijk zijn van de lokale voedselbanken en deze voedselbanken tegelijkertijd kampen met een tekort aan voedsel. Daarom helpen we graag met een extra donatie in deze moeilijke tijd. Ook willen we de vele vrijwilligers die er elke dag voor zorgen dat zoveel mogelijk mensen een voedselpakket krijgen, met een cadeautje een hart onder de riem steken.’
Jumbo zet haar jaarlijkse bijdrage aan het Koningsontbijt deze keer in voor de extra donaties aan Voedselbanken Nederland. Vanwege het afgelasten van de Koningsspelen gaat namelijk de verstrekking van 1,1 miljoen door Jumbo gesponsorde ontbijten voor basisschoolkinderen dit jaar niet door.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Premier Padel Rotterdam gesponsord... 23-04-2024
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing