Heineken drive-in show F1 circuit Zandvoort

- Sponsoring
- 3 jul 2020 @ 09:55
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Sponsoring
- 3 jul 2020 @ 09:55
- Sjaak Hoogkamer
Het nieuwe Formule 1 raceseizoen staat in de startblokken en gaat aanstaande zondag 5 juli van start met de Grand Prix van Oostenrijk op de Red Bull Ring in Spielberg. Om het seizoen in te luiden organiseert Heineken een F1 Drive-in show op circuit Zandvoort.
Op het circuitterrein verrijst een podium met groot scherm. Voor het podium is ruimte gecreëerd voor vijftig auto’s waarin honderd F1 fans, waaronder ziekenhuismedewerkers, onder het genot van een Heineken 0.0 en een hapje volop kunnen genieten van de race. Het is voor het eerst in de historie dat er een drive-in op een F1 circuit wordt georganiseerd.
Heineken organiseert drive-in show op Zandvoort, mede speciaal voor zorgmedewerkers
Woordvoerder Heineken, Menno van der Vlist: ‘Voor deze gelegenheid zijn zo’n veertig ziekenhuismedewerkers - met een passie voor Formule 1 - uitgenodigd die afgelopen maanden betrokken zijn geweest bij de zorg van Covid-19 patiënten. We hebben veel aan hen te danken en willen met dit kleine gebaar graag iets terugdoen voor al het harde werk op de IC’s. Puur als bedankje en hart onder de riem voor deze helden die in de frontline staan.’
Vooruitlopend op de eerste Grand Prix van het herziene 2020 F1-seizoen organiseert official partner Heineken samen met DJ Oliver Heldens het seizoen openingsfeest via een livestream. De live set van Oliver Heldens wordt zaterdag 4 juli om 20:30 uur uitgezonden op de social mediakanalen van F1, Aston Martin Red Bull Racing, Heineken en Oliver Heldens YouTube- en Facebookkanalen. Op deze manier is er volgens Heineken voor fans van over heel de wereld ondanks alle Covid-19 maatregelen toch nog een manier om virtueel bij elkaar te komen.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- TP Vision hoofdsponsor FC Barcelona 25-05-2023
- Herbalife verlengt samenwerking met... 24-05-2023
- Holla legal tax Official Supplier... 23-05-2023
- Ziggo Sport komend seizoen op rug... 19-05-2023
- Afdracht Nederlandse Loterij groeit... 19-05-2023
- Daikin wordt official partner van... 17-05-2023
MarketingTribune Events
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day
- 19sep 2023
CrossBorder Event
- 5okt 2023
CustomerFirst Congres