Nederlands Openluchtmuseum maatschappelijk partner Vitesse
- Sponsoring
- 20 jul 2020 @ 09:55
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Maatschappij
- 20 jul 2020 @ 09:55
- Sjaak Hoogkamer
Het Nederlands Openluchtmuseum is de komende vijf seizoenen maatschappelijk partner van Vitesse. Het in Arnhem gevestigde museum gaat samen met Vitesse en haar maatschappelijke afdeling Vitesse Betrokken verscheidene regionale projecten oppakken.
Het afgelopen seizoen pronkte het Nederlands Openluchtmuseum als hoofdsponsor op het thuisshirt van Vitesse. Nu Vitesse met Waterontharder.com een nieuwe hoofdsponsor heeft gevonden, wilden beide partijen graag op een andere manier blijven samenwerken. Met het maatschappelijke partnership tussen Vitesse en Nederlands Openluchtmuseum kunnen twee Arnhemse partijen een positieve bijdrage leveren aan de regionale maatschappij.
Wij zijn zeer blij dat het Nederlands Openluchtmuseum de komende vijf seizoenen de maatschappelijk partner van Vitesse is
Olivier Smit, commercieel directeur Vitesse: ‘Wij zijn zeer blij dat het Nederlands Openluchtmuseum de komende vijf seizoenen de maatschappelijk partner van Vitesse is. Daarmee binden we opnieuw een Arnhems icoon langer aan ons, nadat we eerder al de samenwerking met Koninklijke Burgers’ Zoo hadden verlengd,’ zegt Smit. ‘Voor ons was het erg belangrijk dat we de samenwerking met het Nederlands Openluchtmuseum konden continueren, om zo de regio en het ‘Dagje uit in Arnhem’ nog beter op de kaart te zetten. Met het Nederlands Openluchtmuseum als maatschappelijk partner proberen we de kracht, kennis en geschiedenis van het museum te gebruiken om maatschappelijk een steentje te kunnen bijdragen.’
Regionale partij
Joop Bergevoet, operationeel directeur Nederlands Openluchtmuseum: ‘Het afgelopen jaar was een fantastisch begin van onze samenwerking. Met 75 jaar Airborne, het ‘Dagje uit in Arnhem’ en de verschillende events die wij samen met Vitesse hebben georganiseerd pasten wij perfect in het plaatje. Daardoor zijn wij enthousiast over een langere samenwerking, om de stad Arnhem op die manier nog mooier te maken dan die al is. Met het maatschappelijke partnership kunnen wij als regionale partij een voorbeeld zijn voor de omgeving Arnhem. Samen met Vitesse willen wij wat terug doen voor de regio en daar past deze samenwerking perfect bij.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing