T-Mobile nieuwe hoofdsponsor FC Utrecht
- Sponsoring
- 2 jul 2020 @ 09:13
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Sponsoring
- 2 jul 2020 @ 09:13
- Sjaak Hoogkamer
FC Utrecht is een meerjarige samenwerking aangegaan met de telecomprovider. T-Mobile was afgelopen seizoen reeds als rugsponsor verbonden aan FC Utrecht.
In het jubileumjaar van FC Utrecht pakt T-Mobile de rol van hoofdsponsor.
Als nieuwe hoofdsponsor van FC Utrecht wordt T-Mobile uiteraard zichtbaar op de shirts van het eerste elftal, waaronder het unieke jubileumshirt van de jaargang 2020/2021 en de shirts van Jong FC Utrecht en alle teams binnen de FC Utrecht Academie. Door de komst van T-Mobile gaat een grote wens van de supporters weer in vervulling: de terugkeer van de spelersnamen op de achterkant van de wedstrijdshirts.
Wij voelen ons verwant met de ambitie van deze club en hebben dezelfde winnaarsmentaliteit
Onno Rip, directeur Consumenten Sales & Terminals van T-Mobile Nederland, verwacht veel van de samenwerking met de Domstedelingen: ‘Wij voelen ons verwant met de ambitie van deze club en hebben dezelfde winnaarsmentaliteit. FC Utrecht is zich de laatste tijd enorm aan het ontwikkelen en wij willen daarin verder bijdragen richting de toekomst, voor supporters en Business Club Leden. Als innovatiepartner van FC Utrecht brengen wij nieuwe technologieën naar het stadion, bouwen we een nieuw experience center voor demonstraties voor onze zakelijke klanten en trekken we samen met FC Utrecht op in de gebiedsontwikkeling rondom Stadion Galgenwaard. Wij kijken uit naar een mooie samenwerking met de club, de spelers en haar supporters.’
Versterken
Thijs van Es, Algemeen Directeur van FC Utrecht: ‘Het is geweldig voor het Nederlandse voetbal dat dergelijke grote merken instappen, juist in deze onzekere tijden. Dat geeft een boost aan onze organisatie. Het toonaangevend partnership is ook schitterend nieuws voor al onze supporters die de afgelopen tijd hebben laten zien achter ons te staan. We zijn enorm trots dat beide aansprekende merken elkaar verder gaan versterken.’
Volgens Van Es hebben beide partijen in de afgelopen jaren elkaar goed leren kennen en in deze vernieuwde samenwerking kunnen ze maximaal profiteren van elkaars kwaliteiten. ‘We zullen gebruik maken van het netwerk en de expertise van onze nieuwe hoofdsponsor om onze supporters nog sterker aan onze club te verbinden.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
- Heineken hoofdsponsor Amsterdam 750... 27-02-2024
- Emirates start partnerschap met... 26-02-2024
- Exact sponsor WK shorttrack 2024 23-02-2024
- EasyJet komende drie jaar officiële... 21-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing