Vrede met Lipton thee

Vrede met Lipton thee
  • Sponsoring
  • 21 sep 2020 @ 10:00
  • 10402 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Maatschappij

Lipton is één van de global partners van de non-profitorganisatie Peace One Day. Om stil te staan bij de Internationale Dag van de Vrede is de boodschap ‘Make Tea Time, Peace Time’ geprojecteerd op iconische gebouwen over de hele wereld.

Daarnaast wordt het online event Peace One Day Live onder de aandacht gebracht. Uit onderzoek van Lipton blijkt dat dagelijks contact maken met andere mensen bijdraagt aan geluk en gezondheid. Een kwartier oprechte interesse tonen in elkaar kan al het verschil maken.

Lipton wil met partnership Peace One Day iedereen oproepen om te verbinden met andere mensen.

Het merk gelooft dat zij samen met Peace One Day een verschil kunnen maken. In onder andere Sydney, Kuala Lumpur, Parijs en Amsterdam heeft Lipton een projectie getoond met de boodschap ‘Make Tea Time, Peace Time’. Lipton gelooft namelijk dat mensen onder het genot van een kop thee met elkaar contact kunnen maken.

Event online

Vandaag organiseert Peace One Day in samenwerking met Lipton het online event Peace One Day Live om aandacht te genereren voor deze dag en sprekers een podium te geven waar zij vertellen wat vrede voor hen betekent. Onder andere acteur Jude Law, zangeres Emeli Sandé en Hanneke Faber, Global President Foods & Refreshment bij Unilever betreden het podium. Het online event is voor iedereen gratis te bekijken van 11.00 uur tot 23.30 uur via deze link.

Peace One Day

Jeremy Gilley richtte in 1999 Peace One day op om een jaarlijkse vredesdag op de kalender te zetten. Sinds 21 september 2001 hebben de lidstaten van de Verenigde Naties deze dag overgenomen als de Internationale Dag van de Vrede, een wereldwijde oproep voor vrede en geweldloosheid. De overkoepelende missie van Peace One Day is ervoor te zorgen dat de mensen zich bewust zijn van deze dag en actief deelnemen aan het verspreiden van vrede. 

 

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken