Office Centre hoofdsponsor FC Groningen voor onbepaalde tijd
- Sponsoring
- 22 okt 2020 @ 09:43
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Voetbal
- 22 okt 2020 @ 09:43
- Sjaak Hoogkamer
Kantoorspecialist Office Centre verlengt het hoofdsponsorschap van FC Groningen voor onbepaalde tijd. De verbintenis gaat medio 2021 in, na afloop van de huidige overeenkomst. Office Centre is sinds het seizoen 2019/2020 hoofdsponsor van de voetbalclub.
De nieuwe verbintenis is volgens algemeen directeur Wouter Gudde van FC Groningen bijzonder omdat uitgerekend in deze onzekere tijden het hoofdsponsorschap voor clubs heel belangrijk is. FC Groningen vindt het dan ook een buitengewoon signaal dat Office Centre juist nu voor onbepaalde tijd achter de club gaat staan. De hoofdsponsor toont hiermee naar eigen zeggen haar ambitie naar groei en het laat tevens de waarde van een partnership met FC Groningen zien. De nieuwe overeenkomst geeft het partnership de tijd en het vertrouwen om groter te worden.
Office Centre hoofdsponsor FC Groningen voor onbepaalde tijd
Gudde: ‘De hoofdsponsor is de meest prominente partner van de club en dan juist nu het contract verlengen is het mooiste cadeau wat de FC in deze tijd kan krijgen. Het zegt veel over het vertrouwen dat Office Centre heeft in FC Groningen voor de aankomende jaren. We hebben allebei het idee dat we nog flink kunnen groeien. Daar gaan we elkaar mee helpen. Als je juist in deze tijd zo vierkant achter een club gaat staan, tekent dit de betrokkenheid, maar ook de enorme waarde van het partnership.’
Het zijn moeilijke en onzekere tijden, zeker ook voor FC Groningen, maar de club heeft een goede visie en een mooi plan richting de toekomst
Frans Davelaar, CCO van Office Centre, zegt over de contractverlenging: ‘We zijn voor het tweede seizoen als hoofdsponsor aan de club verbonden en we zijn uitermate goed te spreken over de samenwerking. Het zijn moeilijke en onzekere tijden, zeker ook voor FC Groningen, maar de club heeft een goede visie en een mooi plan richting de toekomst. Wij geloven daarin en in iets meer dan een jaar tijd hebben wij nationaal – maar ook internationaal – al een enorme naamsbekendheid weten te realiseren, niet in de laatste plaats vanuit ons partnership met FC Groningen. Dit willen we uitbouwen. Wij geloven in FC Groningen als economische versneller, niet alleen voor Noord-Nederland, maar zelfs voor heel Nederland en dit willen wij middels deze contractverlenging zichtbaar ondersteunen.’
Hybride werken
Eén van de eerste zichtbare projecten die Office Centre in samenwerking met FC Groningen gaat uitrollen, is het hybride werken. In het Hitachi Capital Mobility Stadion komen werkplekken voor alle businessclubleden van FC Groningen, klanten van Office Centre en de rest van werkend Noord-Nederland.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
- Heineken hoofdsponsor Amsterdam 750... 27-02-2024
- Emirates start partnerschap met... 26-02-2024
- Exact sponsor WK shorttrack 2024 23-02-2024
- EasyJet komende drie jaar officiële... 21-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing