Hoofdsponsor Ziggo verlengt partnership Ajax tot 2023

Hoofdsponsor Ziggo verlengt partnership Ajax tot 2023
  • Sponsoring
  • 7 jan 2021 @ 10:33
  • 20100 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Voetbal

Ajax en hoofdsponsor Ziggo hebben de bestaande overeenkomst met een jaar verlengd. De huidige overeenkomst liep tot en met juni 2022, de nieuwe overeenkomst loopt tot en met juni 2023.

Ziggo is sinds januari 2015 hoofdsponsor van Ajax en zal zeker tot en met juni 2023 op het shirt van Ajax en Jong Ajax prijken. Tevens blijft Ziggo de hoofdsponsor van Ajax e-Sports. Daarnaast is een optie opgenomen voor een verdere verlenging tot en met juni 2025.

Het partnership van Ajax en Ziggo blijft zich de komende jaren richten op het bieden van exclusieve Ajax-content op Ziggo Sport en toegang tot de club voor klanten van Ziggo en Vodafone, beide onderdeel van het telecomconcern VodafoneZiggo. 

Hoofdsponsor Ziggo verlengt partnership Ajax tot 2023 met optie tot 2025

Marcel de Groot, Executive Director Consumentenmarkt VodafoneZiggo: ‘We zijn blij dat we met Ajax tot overeenstemming zijn gekomen over tussentijdse verlenging van ons partnership. Ajax staat net als wij voor de beste beleving van sport en entertainment. We willen fans en onze klanten nog meer letterlijke en figuurlijke toegang tot Ajax geven. Nu we minimaal tot de zomer van 2023 blijven samenwerken, kunnen we – nadat we COVID-19 achter ons hebben gelaten – dat nog meer brengen.’

Menno Geelen, commercieel directeur Ajax: ‘We zijn dankbaar dat Ziggo vertrouwen uitspreekt in onze samenwerking. Deze verlenging is een bevestiging van hun loyaliteit. De manier waarop onze hoofdsponsor zich richting ons opstelt in deze lastige periode is bewonderenswaardig.’ 

 

 

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Whitepapers


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken