SponsorRingen: Droomparken, NN Group en KiKa grote winnaars

SponsorRingen: Droomparken, NN Group en KiKa grote winnaars
  • Sponsoring
  • 2 mrt 2021 @ 08:43
  • 29920 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Award

Bij de online uitreiking van de SponsorRingen 2021 zijn gisteren Droomparken, Nationale Nederlanden en KiKa Berentribune het vaakst in de prijzen gevallen. Arno de Jong werd uitgeroepen tot Sponsor Personality van het Jaar. Bekijk hier alle winnaars op een rijtje.

De KiKa BerenTribune (foto) van SC Heerenveen won een gouden ring in de categorie Maatschappij en twee gouden ringen in het zogenoemde specialisme Creativiteit en PR/Inhaker. Droomparken en Feyenoord wonnen een gouden ring in de categorie Sport en een gouden ring in het specialisme Businesscase. NN Group won een gouden ring in het specialisme Innovatie met de NN Running Day en eveneens goud in het specialisme Sponsorplatform met de Dutch Dance Quiz.

Arno de Jong, chief marketing officer van de Nederlandse Loterij, werd uitgeroepen tot Sponsor Personality van het Jaar. Vrienden van Amstel Live ontving de SponsorRing voor Langlopend Sponsorship.

Bekijk hieronder alle winnaars op een rijtje:

Categorieën

Cultuur & Entertainment

Goud: Philips x Rijksmuseum: Nachtwacht on Tour

Eervolle vermelding: Dutch Dance Quiz x Nationale-Nederlanden, ING Koningsdagconcert

Sport

Goud: Droomparken & Feyenoord

Zilver: PSV & Brainport Eindhoven

Brons: Alternatieve Vierdaagse en Univé, NN Running Day

Maatschappij

Goud: KiKa Berentribune bij SC Heerenveen

Zilver: McDonald's en McNificents

Brons: Rabo Club Support

Specialismen

PR

Goud: KiKa Berentribune

Businesscase

Goud: Droomparken & Feyenoord

Innovatie

Goud: NN Running Day

Creativiteit

Goud: KiKa Berentribune

Sponsorplatform

Goud: Dutch Dance Quiz en Nationale-Nederlanden

Eervolle vermelding: ABN AMRO 'De Inhaalslag’

Smart Budget

Goud: Online Gastles

Lang lopend Sponsorship

Goud: Vrienden van Amstel Live

Sponsor Personality van het Jaar

Arno de Jong (Nederlandse Loterij)

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Whitepapers


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken