WPP-sponsor PwC: geef elkaar knuffel

WPP-sponsor PwC: geef elkaar knuffel
  • Sponsoring
  • 21 mei 2021 @ 12:07
  • 14515 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Maatschappij

Sinds 2019 is PwC trotse partner van World Press Photo. World Press Photo (WPP) heeft als doel de wereld te verbinden met verhalen die ertoe doen. Met onder meer dit partnerschap wil PwC laten zien dat het bedrijf luistert naar wat er speelt in de maatschappij.

PwC ziet hierin een kans om haar dienstverlening nog beter af te stemmen op wat de samenleving van hen vraagt. Aram Goudsmit, woordvoerder bij PwC: ‘Want morgen maak je samen. Jaarlijks voeren wij samen met World Press Photo een aantal projecten uit op het gebied van diversiteit, verificatie (echtheid van foto’s) en cybersecurity. In deze snel veranderende (digitale) wereld zijn dat belangrijke vraagstukken en bieden wij World Press Photo hierin houvast. Niet alleen door financiële ondersteuning, maar juist door als kennispartner te fungeren.’

De gevel van het PwC-kantoor in Amsterdam toont de winnende foto in grootformaat om WPP te helpen om hun missie connecting the world to the stories that matter breed onder de aandacht te brengen.

De onlangs gekozen WPP Photo of The Year brengt volgens Goudsmit een herkenbaar verhaal dat het sentiment van het afgelopen jaar in een beeld samenvat: het gemis van menselijk contact. ‘En de foto straalt ook hoop uit, inspireert en past daarmee ook naadloos bij de waarden van PwC. Hoewel we bij PwC nog steeds vanuit huis werken, willen we zo passanten op de A4 inspireren met datgene waar we allemaal zo naar verlangen en hopelijk snel weer kunnen doen: elkaar een knuffel geven,‘ aldus Goudsmit.

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken