WPP-sponsor PwC: geef elkaar knuffel
- Sponsoring
- 21 mei 2021 @ 12:07
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Maatschappij
- 21 mei 2021 @ 12:07
- Sjaak Hoogkamer
Sinds 2019 is PwC trotse partner van World Press Photo. World Press Photo (WPP) heeft als doel de wereld te verbinden met verhalen die ertoe doen. Met onder meer dit partnerschap wil PwC laten zien dat het bedrijf luistert naar wat er speelt in de maatschappij.
PwC ziet hierin een kans om haar dienstverlening nog beter af te stemmen op wat de samenleving van hen vraagt. Aram Goudsmit, woordvoerder bij PwC: ‘Want morgen maak je samen. Jaarlijks voeren wij samen met World Press Photo een aantal projecten uit op het gebied van diversiteit, verificatie (echtheid van foto’s) en cybersecurity. In deze snel veranderende (digitale) wereld zijn dat belangrijke vraagstukken en bieden wij World Press Photo hierin houvast. Niet alleen door financiële ondersteuning, maar juist door als kennispartner te fungeren.’
De gevel van het PwC-kantoor in Amsterdam toont de winnende foto in grootformaat om WPP te helpen om hun missie connecting the world to the stories that matter breed onder de aandacht te brengen.
De onlangs gekozen WPP Photo of The Year brengt volgens Goudsmit een herkenbaar verhaal dat het sentiment van het afgelopen jaar in een beeld samenvat: het gemis van menselijk contact. ‘En de foto straalt ook hoop uit, inspireert en past daarmee ook naadloos bij de waarden van PwC. Hoewel we bij PwC nog steeds vanuit huis werken, willen we zo passanten op de A4 inspireren met datgene waar we allemaal zo naar verlangen en hopelijk snel weer kunnen doen: elkaar een knuffel geven,‘ aldus Goudsmit.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
- FC Emmen vraagt aandacht voor... 20-03-2024
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing