Exact hoofdsponsor musical Willem van Oranje

Exact hoofdsponsor musical Willem van Oranje
  • Sponsoring
  • 29 jun 2021 @ 11:49
  • 15361 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Kunst & Cultuur

Waterfront Entertainment meldt dat Exact, leverancier van financiële en bedrijfssoftware, zich voor een periode van minimaal twee jaar als hoofdsponsor heeft verbonden aan hun productie Willem van Oranje de musical.

Het thema verbondenheid neemt volgens Waterfront een centrale plek in de thematiek van de musical. Dit willen beide partijen in de samenwerking dan ook nastreven en uitstralen.

De overeenkomst is geformaliseerd op de bouwgrond van het theater in Delft door het tekenen van het contract door Paul Ramakers, CEO van Exact en Pierre Karsten en Rick Engelkes, producenten van de musical over het leven en het gedachtegoed van Willem van Oranje. Het theater wordt speciaal gebouwd voor de musical, naast het hoofdkantoor van Exact. Willem van Oranje wordt weer tot leven gewekt op historische grond, in de stad waar hij is gestorven voor zijn idealen en waar hij ligt begraven.

Rick Engelkes is bijzonder blij dat Exact zich op deze overtuigende manier verbindt aan hun productie. ‘Je Maintiendrai (ik zal handhaven), de spreuk van Willem van Oranje: daar heb ik in deze coronatijd veel aan gedacht en aan vastgehouden. Als een mooi bedrijf als Exact zich dan op deze overtuigende manier verbindt aan ons project en net als wij gelooft in onze productie en de match met hun zakelijke doelgroep, daar kunnen wij alleen maar trots op zijn.’

Pierre Karsten: ‘Bovendien geeft Exact met deze samenwerking veel vertrouwen aan de culturele sector in zijn geheel, wat na de coronapandemie heel bijzonder genoemd mag worden.’

De partnerschap behelst samenwerking op het gebied van branding, activatie en hospitality.

Op de foto boven: vlnr Rick Engelkes, producent, Paul Ramakers en Ellis Nieuwlaat van Exact en Pierre Karsten, producent, op de bouwgrond van het toekomstige theater in Delft.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken