SuperGame nieuwe hoofdsponsor MVV

SuperGame nieuwe hoofdsponsor MVV
  • Sponsoring
  • 14 jun 2021 @ 13:58
  • 15119 x gelezen
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Voetbal
  • 14 jun 2021 @ 13:58
  • 15119 x gelezen
  • Ryan Baij

SuperGame is de nieuwe hoofdsponsor van voetbalclub MVV Maastricht. De partijen zullen voor het aankomende voetbalseizoen (2021/2022) aan elkaar verbonden zijn. Het amusementsbedrijf, dat zetelt in Maastricht en Valkenswaard, zal op de voorzijde van het shirt pronken.

Commercieel manager van MVV Tom Daemen is blij met de samenwerking: ‘We hebben dit partnerschap geruime tijd voorbereid. Het biedt beide partijen nieuwe kansen. Het is dan ook fantastisch dat we SuperGame als hoofdsponsor én partner mogen verwelkomen. Erik Noor, algemeen directeur van de club voegt daaraan toe: ‘Met SuperGame als partner maken we ook een grote stap richting verdere professionalisering van onze organisatie.’

Ook aan de kant van SuperGame wordt het partnerschap goed ontvangen zo vertelt SuperGame’s Chief Marketing Officer, Henk Wolff: ‘MVV heeft altijd al steun van SuperGame gehad, ook de afgelopen jaren heeft deze mooie club ook altijd daarop kunnen rekenen. MVV heeft inmiddels een sportieve en professionele slag gemaakt en SuperGame hoopt met de samenwerking mede doorslaggevend te kunnen zijn om een volgend niveau te behalen en te behouden.’

SuperGame wordt naast sponsor ook partner van de club. Wolff: “Met onze samenwerking kunnen we MVV sterker in beeld brengen en meer connectie met stad en supporters maken. Met dit partnerschap geloven wij dit samen met MVV te kunnen creëren zodat supporters zien dat wijkomend seizoen samen echt alles gaan geven.'

Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken