Coolblue hoofdsponsor Solar Team TU Eindhoven

Coolblue hoofdsponsor Solar Team TU Eindhoven
  • Sponsoring
  • 26 aug 2021 @ 10:51
  • 18729 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Coolblue is de nieuwe hoofdsponsor van het Solar Team van de TU Eindhoven. Dit jaar bouwt het studententeam met hulp van de online retailer een rijdend huis op zonne-energie.

Het Solar Team Eindhoven is een studenteninitiatief van de Technische Universiteit Eindhoven. De afgelopen vier edities won dit team telkens het wereldkampioenschap voor zonneauto’s.

Charlot Felderhof (r. op foto boven), Innovation & Technical Partnerships Manager bij Solar Team Eindhoven: ‘We zijn superblij met deze samenwerking. Op dit moment bouwen we een rijdend huis op zonne-energie. De zonnepanelen op dit ‘Self-sustaining House On Wheels’, in het kort SHOW, gaan genoeg energie opwekken om te rijden, douchen, tv te kijken, je laptop op te laden en koffie te zetten.’

Marijn van Weele (l. op foto) directeur Energie bij Coolblue: ‘Bij Coolblue helpen we klanten al minder energie te verbruiken en bieden we ze zonnepanelen, laadpalen en Coolblue Energie aan. Het Solar Team Eindhoven wil iedereen laten zien dat je kunt leven en rijden op energie van de zon. Daar zien wij ook toekomst in.’

De komende weken zet het Solar Team Eindhoven alles op alles om SHOW op 10 september 2021 de weg op te krijgen. Dan presenteert het team hun zelfvoorzienende huis op wielen en daarna volgt een 3000 kilometer lange reis door Europa met als eindbestemming het meest zuidelijke puntje van Spanje, Tarifa.

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken