Honda officiële autopartner Amsterdam Fashion Week
- Sponsoring
- 18 aug 2021 @ 08:00
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Automotive
- 18 aug 2021 @ 08:00
- Nanny Kuilboer
Voor de komende Amsterdam Fashion Week - van 1 tot en met 4 september - is Honda officieel automotive partner.
In het kader van de samenwerking faciliteert Honda het VIP-vervoer tussen de verschillende shows en is de 100% elektrische Honda e op de talrijke hotspots van Amsterdam Fashion Week zichtbaar. Beide merken staan voor design, innovatie, duurzaamheid en kwaliteit; waarden die bij elkaar moeten komen in dit partnership rond het thema mode.
‘Honda en Amsterdam Fashion Week versterken elkaar; Honda staat voor the power of dreams en dat geldt helemaal voor onze modieuze Honda e’
Amsterdam Fashion Week (AFW) is het belangrijkste modemoment in de Benelux. Een halfjaarlijks evenement dat via runway shows, presentaties en events de Nederlandse mode viert. Amsterdam Fashion Week omarmt jong talent, maar biedt ook gevestigde ontwerpers en bestaande labels een podium. Zowel fysiek als virtueel op het platform, een dagelijkse online krant met nieuws, interviews en artikelen over de Nederlandse mode- en beauty-industrie, maar het platform covert ook aanverwante onderwerpen zoals kunst, interior design & graphic design.
Honda en Amsterdam Fashion Week versterken elkaar in dit partnership, zo geeft Tjeerd Lemstra van Honda Nederland aan: ‘Honda staat voor the power of dreams en dat geldt helemaal voor onze modieuze Honda e. Amsterdam Fashion Week brengt vanuit waardes als design, innovatie en duurzaamheid verrassende modethema’s samen. Dat levert een mooie “fit” tussen de twee merken op.’
‘Je wilt voor Amsterdam Fashion Week een autopartner met een vernieuwende aanpak in zowel looks als techniek, maar ook een merk dat kijkt naar duurzaamheid’
Ook de Nederlandse Honda-dealers zijn blij met de samenwerking. ‘Onze Honda e is helemaal in z’n element op Amsterdam Fashion Week. Hier kunnen we dit trendy model bijzonder goed aan het modebewuste publiek laten zien’, zo vult René Sjoers, voorzitter van de dealervereniging, desgevraagd aan. Ook Amsterdam Fashion Week is enthousiast. Lisanne van Egmond, eigenaar van het evenement, vindt het verrassende design en de innovatieve vondsten van de Honda e perfect passen bij de uitstraling van het event: ‘Je wilt voor AFW een autopartner met een vernieuwende aanpak in zowel looks als techniek, maar ook een merk dat kijkt naar duurzaamheid. Met Honda hebben we die match helemaal gevonden.’
Over de Honda e
De Honda e kenmerkt zicht door strakke exterieurlijnen die worden geaccentueerd door het zijcamerasysteem dat de traditionele zijspiegels vervangt door compacte camera’s die live beelden doorgeven op twee 6-inch schermen in het interieur. De cameratechnologie, een primeur binnen het compacte segment, biedt aanzienlijke voordelen wat betreft styling, veiligheid, aerodynamica en verfijning. Het profiel van de auto valt juist op door de gladde stijlcontouren die worden versterkt door vlakke deurgrepen die eruit springen Binnenin bevindt zich een volledig digitaal dashboard met vijf schermen en een connected infotainment-systeem. Een moderne passagierscabine met een lounge-achtige sfeer met moderne materialen zorgt voor een vernieuwende uitstraling. De Honda e is leverbaar vanaf €36.160,-.
Het jong gestylde model is uitgerust met een krachtige elektromotor die beschikbaar is in twee varianten, 100 kW (136 pk) of 113 kW (154 pk), en met een indrukwekkend koppel van 315 Nm snel en wendbaar door het stadsverkeer beweegt. De compacte batterij van 35,5 kWh biedt daarbij een bereik van maximaal 220 km (WLTP) op een lading en is daarmee niet alleen het modieuze maar ook het duurzame vervoer tussen de verschillende Amsterdam Fashion Week shows voor VIPS en influencers. Dankzij de snellaadmogelijkheid is de batterij bovendien binnen 30 minuten weer tot 80% op te laden.
Naast aanwezigheid op Amsterdam Fashion Week is Honda de komende periode ook zichtbaar op alle communicatiekanalen van het evenement. Bij de Honda-dealers is het mogelijk een proefrit in de trendy Honda e te maken. Aanvragen daarvoor zijn te doen op honda.nl.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
- FC Emmen vraagt aandacht voor... 20-03-2024
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing