Sonos en Liverpool gaan samen voor mooiere voetbalbeleving
- Sponsoring
- 10 aug 2021 @ 15:00
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - Nieuwe klantSport
- 10 aug 2021 @ 15:00
- Ryan Baij
Sonos en Liverpool gaan samenwerken om de geluidsbeleving van het voetbal op Anfield, het Liverpool-stadion, voor fans over de hele wereld te verbeteren.
Het is de allereerste samenwerking tussen Sonos en een sportteam. Het sluit aan bij de wens van het merk om ervaringen te creëren die luisteren nog gemakkelijker en leuker maken. Zowel binnen- als buitenshuis. Pete Pedersen, VP Marketing bij Sonos legt uit waarom ze deze stap hebben gemaakt: ‘Geluid is altijd al een essentieel onderdeel geweest van sport. Het laadt elke wedstrijd met energie, of het nu gaat om de muziek die spelers voor de aftrap luisteren om in de stemming te komen, de extatische clubliederen van fans die van de tribunes rollen of het in huis halen van de stadionbeleving’
Met dit in het achterhoofd is Liverpool volgens Pedersen dan ook de ideale partner: ‘We zijn op zoek gegaan naar een team en fanbase die onze passie voor geluid delen. En dankzij de opzwepende sfeer van Anfield en de sterke band van de stad met muziek, bleek Liverpool FC de perfecte match.’
Als onderdeel van de meerjarige samenwerking gaat Sonos meeslepende geluidsbelevingen creëren in het stadion. Dat zal gebeuren in de interne lounges en spelersruimtes, maar ook in het AXA Training Centre waar de club traint. ‘We zijn erg enthousiast dat Sonos onze officiële geluidspartner is en het is fantastisch dat ze lid worden van de Reds-familie’, aldus Matt Scammel, SVP of Partnerships bij Liverpool Football Club. ‘Geluid is namelijk wat Anfield zo bijzonder maakt. Deze stad en club hebben een sterke band met geluid en muziek - van de Mersey Beat tot de wereldberoemde liederen van Anfield Road: het afgelopen seizoen hebben we allemaal gemerkt hoe belangrijk geluid wel niet is voor het voetbal.’
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing