Ajax en Ziggo verlengen tot 2026

Ajax en Ziggo verlengen tot 2026
  • Sponsoring
  • 29 okt 2021 @ 10:50
  • 16662 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Ajax en Ziggo hebben de langlopende samenwerking met twee jaar verlengd. Met deze nieuwe verlenging is Ziggo minimaal tot en met 2025 hoofdsponsor van Ajax.

Bij het partnership van Ajax en Ziggo blijft ‘de focus op het bieden van exclusieve Ajax-content op Ziggo Sport en het bieden van voordelen voor fans van de club.’

Dit laatste wordt per direct geïntensiveerd via Priority; het nieuwe klantprogramma van Ziggo en Vodafone. Via dit platform krijgen fans toegang tot bijzondere ervaringen bij Ajax en kaartenacties voor wedstrijden. Aan de overige voorwaarden en invulling van de samenwerking zijn geen aanpassingen gedaan.   

Menno Geelen, commercieel directeur AFC Ajax: ‘Ziggo staat al sinds 2015 op ons shirt en je kunt gerust spreken van een partnership dat elk jaar beter en sterker wordt. We zijn Ziggo dankbaar voor de steun die ze reeds gaven en voor het vertrouwen in onze toekomst. Als we in 2025 terugblikken op 10 jaar hoofdsponsorschap dan weet ik zeker dat we met voldoening terugkijken op de sportieve successen die we deelden én op de manier waarop onze fans hebben kunnen profiteren van onze langdurige samenwerking.’  

Marcel de Groot, directeur consumentenmarkt VodafoneZiggo: ‘We zijn trots op de verlenging van ons hoofdsponsorschap en zien dat de aantrekkingskracht van Ajax alleen maar toeneemt. In ons nieuwe klantprogramma Priority zal Ajax dus een grote rol spelen, naast onze andere partners, zoals Ziggo Dome en Mojo.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken