VDK Groep tot medio 2024 hoofdsponsor PEC Zwolle

VDK Groep tot medio 2024 hoofdsponsor PEC Zwolle
  • Sponsoring
  • 13 okt 2021 @ 08:12
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

VDK Groep en PEC Zwolle hebben bekendgemaakt dat het partnership als hoofdsponsor met 2,5 jaar wordt verlengd.

De hoofdsponsor staat nu tot medio 2024 op de voorkant van het wedstrijdshirt van de hoofdselectie, PEC Zwolle Vrouwen en alle jeugdteams. Frans van der Kolk van VDK Groep: ‘De afgelopen maanden is het hoofdsponsorschap ons zo goed bevallen, dat we heel graag de overeenkomst wilden verlengen. Het doet ons goed dat het gelukt is om met elkaar tot overeenstemming te komen. Want wij hechten er waarde aan juist nu het vertrouwen in de club uit te spreken door de samenwerking te upgraden. Iedereen weet dat PEC Zwolle er op dit moment sportief niet goed voor staat en dan is het juist gebaat bij rust. Door ons hoofdsponsorschap te upgraden dragen wij daar aan bij en tonen wij geloof in de nabije toekomst van deze mooie club.’

Han Brouwers namens PEC Zwolle: ‘Het feit dat VDK Groep juist nú de samenwerking wil openbreken, verlengen en upgraden is echt fantastisch te noemen, daar straalt zoveel vertrouwen uit. Door de nieuwe overeenkomst wordt het partnership niet alleen het meest waardevolle ooit voor de club, het laat ook het belang van het huidige partnership zien. Frans weet bovendien als geen ander wat er speelt bij de club, waar we naar toe onderweg zijn en hoe we dat gaan bereiken. Het is hartstikke mooi dat VDK Groep, geworteld in Regio Zwolle, hier als hoofdsponsor een belangrijke rol in blijft spelen de komende seizoenen.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken