Chef' Special en Vivianne Miedema in pyjama voor War Child
- Sponsoring
- 29 nov 2021 @ 09:18
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 29 nov 2021 @ 09:18
- Michiel van Zaane
Hema, radiostation 100% NL en War Child slaan de handen ineen om bij kinderen in oorlogsgebieden hun angsten weg te nemen en ze weer rustig te laten slapen. Onder het motto ‘Laat Kinderen Weer Dromen’ introduceert Hema een speciale War Child-pyjama, waarvan 25% van de opbrengst naar War Child gaat.
De actie ging vanmorgen van start in de radiostudio van 100% NL, waar DJ Koen Hansen in het programma Goedemorgen 100% NL de eerste pyjama aan bassist Jan Derks en drummer Wouter Prudon van de band Chef’Special heeft overhandigd. Om dit speciale moment te vieren, is er een ‘drive-thru pyjama party’ bij de studio georganiseerd, waar luisteraars de eerste exemplaren kunnen kopen. Het radiostation zal een week lang aandacht besteden aan deze actie en iedereen oproepen om deze unieke pyjama te kopen en zo kinderen in oorlog te steunen. War Child ambassadeurs Vivianne Miedema (vanmorgen uitgeroepen tot beste voetbalster ter wereld door de BBC), Quinty Misiedjan en Britt Scholte zullen de actie, net als vele andere vrienden van War Child, onder de aandacht brengen op sociale media.
Meer kinderen laten dromen
Kinderen in oorlogsgebieden liggen vaak wakker en kijken het gevaar 's nachts recht in de ogen. 'Voor kinderen die opgroeien in een oorlogsgebied is rustig slapen niet vanzelfsprekend’, zegt Joshua Nolet die met zijn band Chef’Special ambassadeur van War Child is. ‘Als kind had ik wel het geluk om op een veilige plek te kunnen dromen over mijn toekomst als zanger van een band. Slapen zonder angst. Dit gun ik elk kind.’
‘Iedereen heeft wel een favoriete pyjama waar je lekker in weg kunt dromen’, zegt Michiel Mulder, marketing director HEMA. ‘Wij gunnen kinderen in oorlog dat zij ook weer durven dromen, over wie ze zijn en wat ze willen worden. Daarom hebben wij met liefde een mooie collectie pyjama’s gemaakt om het werk van War Child te ondersteunen.’
Alle informatie over deze samenwerking én de collectie is te vinden op www.hema.nl/warchild.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
- Heineken hoofdsponsor Amsterdam 750... 27-02-2024
- Emirates start partnerschap met... 26-02-2024
- Exact sponsor WK shorttrack 2024 23-02-2024
- EasyJet komende drie jaar officiële... 21-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing