Niels Grevenstuk naar ATPI

Niels Grevenstuk naar ATPI
  • Sponsoring
  • 7 jan 2022 @ 10:31
  • 8417 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Niels Grevenstuk (47) is gestart als Commercial Head of Global Sports Business bij ATPI Sports Events. Hij heeft een ruime ervaring in de sport & event sector en werkte eerder voor AFC Ajax als Head of International Brand Partnerships en daarvoor bij Heineken International als Global Sponsorship Manager.

In die hoedanigheid was hij reeds betrokken bij projecten van ATPI, zoals de activatie van de UEFA Champions League en de organisatie van het Holland Heineken House in Sochi en Rio de Janeiro.

Bij ATPI gaat hij zich samen met de commerciële collega’s in de UK, Australië, Canada, Hongkong, Dubai, Nederland en Zuid-Afrika focussen op de verdere uitbreiding van het internationale portfolio, zowel op commercieel als inhoudelijk vlak.

‘ATPI is een prachtig bedrijf met een dito klantportfolio en een rijke historie als het gaat om het organiseren en faciliteren van grote sportevenementen. Ik heb ontzettend veel zin om samen met het team verder te bouwen aan zakelijke innovaties, duurzame dienstverlening en internationale groei voor partners in competities, toernooien en evenementen’, aldus Grevenstuk.

 

 

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken