ABN Amro en Patta Academy verlengen samenwerking

ABN Amro en Patta Academy verlengen samenwerking
  • Sponsoring
  • 10 mrt 2022 @ 10:03
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

ABN Amro is partner van de Patta Academy als één van de initiatieven waarmee de bank zich inzet om iedereen gelijke kansen te bieden. Na een succesvolle afsluiting van het allereerste programma is besloten om de samenwerking tussen ABN Amro en de Patta Academy te verlengen.

De bank sloot zich in de zomer van 2021 aan bij de Patta Academy om meer sociale impact te creëren.

De Patta Academy is een initiatief van Edson Sabajo en Guillaume Schmidt, oprichters van het internationale streetwear merk Patta. Met de academy willen zij jongeren op weg helpen en hen een plek bieden om hun passie te ontdekken. De afgelopen maanden volgden 25 jongeren diverse workshops en masterclasses, van onder andere medewerkers van de bank. Daarmee kregen de jongeren de kans om hun talenten te ontdekken, zichzelf te ontwikkelen en diverse professionals te ontmoeten. Morgen, vrijdag 11 maart, sluit de eerste lichting het programma af met een eindpitch voor hun onderneming tegenover een publiek van bankiers.

De samenwerking met de Patta Academy is één van de initiatieven vanuit de ABN Amro Foundation waarmee de bank zich inzet voor gelijke kansen. Ernst Boekhorst van de foundation: ‘De samenwerking met Patta Academy past heel goed in onze ambities om jongeren verder te helpen om hun talenten en ambities te ontdekken. Het was heel bijzonder om van onze collega’s terug te horen dat zij ook juist veel van de jongeren hebben geleerd.’

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken