SponsorRingen na 2 jaar weer live uitgereikt

SponsorRingen na 2 jaar weer live uitgereikt
  • Sponsoring
  • 12 apr 2022 @ 08:47
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Na afwezigheid van 2 jaar door de coronacrisis zijn maandagavond 11 april in het Postillion Hotel in Amsterdam de SponsorRingen 2021 weer live uitgereikt. Johan van der Zanden van Albert Heijn is de nieuwe Sponsorpersonality van het jaar en er was een speciale Ring voor Formule 1 Heineken Dutch Grand Prix.

Voorzitter van de hoofdjury, Menno Geelen, sprak over ‘lastige tijden die om aanpassingsvermogen en vernieuwing vragen.’ Volgens hem was dat niet alleen terug te zien in de inzendingen maar ook in het feit ‘dat veel sponsors het ‘in goede én slechte tijden’-credo hoog in het vaandel hebben staan. Geelen: ‘Langlopende partnerships werden ondanks de crisis voortgezet én geactiveerd. Die trouwe sponsors en succesvolle cases waren ongetwijfeld ook een inspiratie voor nieuwe branches en bedrijven die de kracht van sponsoring ontdekken of nog gaan ontdekken. Want het staat buiten kijf dat we met onze branche goud in handen hebben.’

De winnaars op een rij.

Categorie Sport

Goud: The Blue Tire: Swapfiets en Team Jumbo-Visma

Zilver: AH Voetbalpassie

Brons: Samsung FastFrame

 

Categorie Cultuur & Entertainment

Brons: NN Open Museum Week

 

Categorie Maatschappij

Goud: NS en Alzheimer Nederland: De Hoofdreiscoupé

Zilver: ABN AMRO: De club van morgen begint vandaag

Brons: Readification: de Leescoalitie en Ubisoft

 

Categorie Media

Goud: Het klikt. Tussen Canon en Het Perfecte Plaatje

Goud: VI x TOTO = een koninklijk een-tweetje

Brons: Oranje Boven: een uniek media first content

partnership

 

Langlopend partnership: Rabobank en KNHB

 

Sponsorpersonality van het Jaar: Johan van der Zanden

(Albert Heijn)

 

Specialismen

Innovatie

Readification: de Leescoalitie en Ubisoft

 

Businesscase

Ride With Us

 

Sponsorplatform

ABN AMRO: De club van morgen begint vandaag

 

Creativiteit

The Blue Tire: Swapfiets en Team Jumbo-Visma

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken