TP Vision sluit partnership met stichting KLABU

TP Vision sluit partnership met stichting KLABU
  • Sponsoring
  • 18 aug 2022 @ 09:40
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

TP Vision, licentiehouder van Philips TV & Sound, is een samenwerking aangegaan met Stichting KLABU. De komende twee jaar zal TP Vision bijdragen aan de missie van KLABU: via sport hoop en vreugde brengen in vluchtelingenkampen.

TP Vision zal niet alleen financieel bijdragen, maar de KLABU-clubhuizen ook voorzien van Philips TV & Sound-producten, waaronder Ambilight-tv's, hoofdtelefoons, soundbars en Bluetooth-speakers.

KLABU-clubs zijn veilige locaties in vluchtelingenkampen waar kinderen, tieners en hun families terecht kunnen voor (e)sport, muziek en samenzijn. Voor het runnen van de clubhuizen ontwikkelde KLABU een slim bibliotheeksysteem, waarbij lokale beheerders sportuitrusting en spelletjes uitlenen. De clubhuizen bieden ook toegang tot wifi / connectiviteit via zonne-energie, uitzendingen van wedstrijden op tv, muziek en andere bronnen van entertainment en educatie.

Verschillende Philips TV & Sound-producten zullen volgens TP Vision ‘bijdragen aan de community-ervaring in KLABU-clubhuizen.’ Philips Ambilight tv-schermen worden in de KLABU-clubhuizen gemonteerd voor educatieve doeleinden, maar ook om e-sports te spelen en voetbalwedstrijden te kijken, terwijl Philips Sound-producten een superieure muziekervaring bieden.

Foto’s Coco Olakunle

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken