VriendenLoterij en Concertgebouw verlengen partnerschap
- Sponsoring
- 7 okt 2022 @ 10:45
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 7 okt 2022 @ 10:45
- Sjaak Hoogkamer
Het Concertgebouw weet zich ook de komende vijf jaar gesteund door de VriendenLoterij. Via Het Concertgebouw Fonds steunt de loterij projecten die Het Concertgebouw naar eigen zeggen ‘duurzamer en toegankelijker maken.’
Het partnership loopt al sinds 2000 en is daarmee één van de langstlopende in de culturele sector.
De VriendenLoterij is tevens sinds 2019 naamgevend partner van de ZomerConcerten in Het Concertgebouw.
Eerdere bijdragen werden onder meer besteed aan de verduurzaming van de concertzaal en aan infrastructurele aanpassingen waarmee concerten kunnen worden gestreamd.
Tijdens de gedwongen sluiting door corona werd de waarde van deze faciliteiten volgens de loterij extra bewezen: meer dan 150 concertstreams werden opgenomen en uitgezonden via internet en tv.
Jolien Schuerveld, directeur van Het Concertgebouw Fonds is dankbaar voor de lange samenwerking met de VriendenLoterij: ‘De VriendenLoterij is sinds 2000 onze trouwste partner, in goede en in slechte tijden. Dankzij de jaarlijkse bijdrage kan Het Concertgebouw zich ook de komende vijf jaar blijven ontwikkelen op het gebied van duurzaamheid en toegankelijkheid.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing