VriendenLoterij en Concertgebouw verlengen partnerschap

VriendenLoterij en Concertgebouw verlengen partnerschap
  • Sponsoring
  • 7 okt 2022 @ 10:45
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Het Concertgebouw weet zich ook de komende vijf jaar gesteund door de VriendenLoterij. Via Het Concertgebouw Fonds steunt de loterij projecten die Het Concertgebouw naar eigen zeggen ‘duurzamer en toegankelijker maken.’

Het partnership loopt al sinds 2000 en is daarmee één van de langstlopende in de culturele sector.

De VriendenLoterij is tevens sinds 2019 naamgevend partner van de ZomerConcerten in Het Concertgebouw.

Eerdere bijdragen werden onder meer besteed aan de verduurzaming van de concertzaal en aan infrastructurele aanpassingen waarmee concerten kunnen worden gestreamd.

Tijdens de gedwongen sluiting door corona werd de waarde van deze faciliteiten volgens de loterij extra bewezen: meer dan 150 concertstreams werden opgenomen en uitgezonden via internet en tv.

Jolien Schuerveld, directeur van Het Concertgebouw Fonds is dankbaar voor de lange samenwerking met de VriendenLoterij: ‘De VriendenLoterij is sinds 2000 onze trouwste partner, in goede en in slechte tijden. Dankzij de jaarlijkse bijdrage kan Het Concertgebouw zich ook de komende vijf jaar blijven ontwikkelen op het gebied van duurzaamheid en toegankelijkheid.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken