Juwelier Gassan Celebration Partner KNVB

Juwelier Gassan Celebration Partner KNVB
  • Sponsoring
  • 10 nov 2022 @ 07:53
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Diamantair en juwelier Gassan heeft zich voor de komende vier jaar als supporter verbonden aan de KNVB.

De diamantair en juwelier gaat als Official Celebration Partner van de KNVB de bijzondere momenten als jubilea en andere mijlpalen van het Nederlands elftal en de OranjeLeeuwinnen mooier maken.

Gassan is de officiële dealer van meer dan twintig juwelenmerken en meer dan zestig van ’s werelds horlogemerken. Het bedrijf is als ‘official timekeeper’ bij vijfentwintig clubs in de Eredivisie en Keuken Kampioen Divisie al berokken bij de voetbalwereld.

Jean Paul Decossaux, directeur commercie van de KNVB: ‘We zijn zeer verheugd met een partner die bekend staat om zijn betrouwbaarheid en vakmanschap. Dit partnership geeft ons de mogelijkheid om extra glans te geven aan de mooie momenten die onze spelers mogen vieren, zowel bij de mannen als de vrouwen. We kijken dan ook uit naar de bijzondere gelegenheden die de komende vier jaar gaan plaatsvinden.’

Benno Leeser, president-directeur van Gassan : “Bij Gassan is voetbal meer dan de grootste bijzaak. Daarom zijn wij trots dat wij iets kunnen betekenen voor onze nationale voetbalsterren. Niet voor niets zijn onze drie belangrijkste facetten: kwaliteit, service en het zijn van een honderd procent familiebedrijf waar teamspirit hoog in het vaandel staat. Succes kan alleen met elkaar bereikt worden als vanuit een voorzet gescoord wordt.”

Foto: Marianne van Leeuwen (directeur betaald voetbal KNVB) en Benno Leeser (president-directeur Gassan).

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken