Postcode Loterij Buurtfonds lanceert wintercampagne om buurten te ondersteunen

Postcode Loterij Buurtfonds lanceert wintercampagne om buurten te ondersteunen
  • Sponsoring
  • 9 nov 2022 @ 08:11
  • 9472 x gelezen
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Het Postcode Loterij Buurtfonds lanceert de campagne ‘Met je buurt de winter door’. Maatschappelijke organisaties kunnen van 8 november tot en met 28 februari 2023 een (extra) aanvraag indienen voor een financiële bijdrage zodat buurtprojecten, ondanks de gestegen prijzen, kunnen doorgaan.

De extra bijdrage kan worden ingezet voor projecten of activiteiten die voor een grote groep buurtbewoners toegankelijk is, zodat zij samen warm de winter kunnen doorkomen. Denk hierbij aan het inzetten van energiecoaches uit de buurt, voor de buurt, samen eten in het buurthuis zodat mensen niet thuis in de kou zitten, een informatieavond over energiebesparing of het organiseren van een duurzaamheidsweek. Anders dan normaal mogen ook aanvragers die dit jaar al een bijdrage hebben ontvangen een (extra) aanvraag indienen.

Buurtfonds
Het Postcode Loterij Buurtfonds is opgezet om buurtprojecten te ondersteunen zodat ze snel gerealiseerd kunnen worden en om buurtbewoners te inspireren om in actie te komen. Alle in Nederland gevestigde maatschappelijke organisaties kunnen een aanvraag indienen voor een bijdrage tussen de €500 en €5.000,-. Het Postcode Loterij Buurtfonds is onderdeel van Stichting DOEN en wordt mogelijk gemaakt door de deelnemers van de Nationale Postcode Loterij.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken