Radio 538 en KNVB spelen nog een helft

Radio 538 en KNVB spelen nog een helft
  • Sponsoring
  • 7 nov 2022 @ 07:57
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Radio 538 en de KNVB hebben opnieuw verlengd. Ook komend jaar is 538 weer de officiële radiopartner van de Nederlandse voetbalbond. Naast een nauwe samenwerking tijdens het WK 2022 in Huis van Oranje en bij alle thuiswedstrijden van het Nederlands elftal en de OranjeLeeuwinnen, blijven de KNVB en Radio 538 samen content creëren.

Met het WK in het vooruitzicht betekent de vernieuwde samenwerking dat luisteraars van Radio 538 kans maken op kaarten voor Huis van Oranje, hét officiële Oranjefanevent van de KNVB. Ook gaat het radiostation live radio maken vanuit Huis van Oranje. Coco Hermans, Radio Director 538: ‘Met heel veel trots gaan we de verlenging in met de KNVB. Al bijna 20 jaar werken we nauw met elkaar samen, we kunnen wel stellen dat we een mooie match zijn. We kijken uit naar een najaar dat volledig Oranje kleurt. We kunnen niet wachten om met alle voetballiefhebbers thuis en in Huis van Oranje het WK te volgen en feest te vieren.’

Jean Paul Decossaux, directeur commercie KNVB: ‘Het is enorm belangrijk om de voetbalfans via alle mogelijke kanalen te blijven bereiken. Voetbal is tegenwoordig ook entertainment geworden en de samenwerking met één van de grootste radiozenders van Nederland is daarbij essentieel. De aanwezigheid van Radio 538 in Huis van Oranje is daar een heel goed voorbeeld van. We zijn dan ook heel blij met de verlenging van deze overeenkomst.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken