Partnership Friendly Fire en AB InBev
- Sponsoring
- 30 mrt 2023 @ 11:29
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 30 mrt 2023 @ 11:29
- Sjaak Hoogkamer
Festivalorganisator Friendly Fire en Bierbrouwerij AB InBev gaan een partnership aan tot 2028. Het partnership houdt in dat de festivals Best Kept Secret en Live at Amsterdamse Bos de komende vijf jaar als hoofdmerk Jupiler schenken.
De festivals Indian Summer en Tuckerville kiezen voor het hoofmerk Bud.
Friendly Fire en Bierbrouwerij AB InBev hadden al van 2013 tot en met 2016 een partnership en gaan nu na een korte pauze met elkaar verder. Friendly Fire is naar eigen zeggen ‘een van de bekendste festivalorganisators in Nederland.’ Bierbrouwerij AB InBev is onder meer bekend van merken zoals Bud, Hertog Jan, Jupiler, Leffe, Dommelsch en Corona.
Gilles de Smit, Brand Relations & Sponsor Manager bij Friendly Fire: ‘Wij kijken uit naar deze samenwerking voor de komende jaren. AB InBev is geen vreemde voor ons gezien de succesvolle eerdere samenwerking van 2013 t/m 2016. Het product portfolio van AB InBev sluit met haar merken goed aan op de behoefte van onze bezoekers op de diverse evenementen die wij organiseren.’
Michele van Spilbeeck, Horecadirecteur Bierbrouwerij AB InBev: ‘Best Kept Secret en Live at Amsterdamse Bos zijn een perfecte match met Jupiler. Uiteraard zullen ook diverse speciaalbieren goed vertegenwoordigd zijn tijdens deze festivals, waaronder Leffe. De populariteit van Bud blijft toenemen op festivals, dus we zijn blij dat Friendly Fire voor Bud als hoofdmerk kiest op Indian Summer en Tuckerville. Duurzaamheid is een centraal thema in het partnership met Friendly Fire. Samen gaan we aan de slag om te zorgen dat bekers zo duurzaam mogelijk wordt ingezet en maximaal worden gerecycled.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
- FC Emmen vraagt aandacht voor... 20-03-2024
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing