SAS en KNVB verlengen samenwerking online voetbalinformatie

- Sponsoring
- 2 nov 2023 @ 13:46
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 2 nov 2023 @ 13:46
- Michiel van Zaane
De KNVB, dochteronderneming Voetbalmedia en SAS verlengen hun samenwerking tot 2027. De partijen voorzien voetballiefhebbers online van informatie op maat.
De informatie wordt aangeboden via kanalen als KNVB.nl, de KNVB Oranje app, OnsOranje.nl en de Voetbal.nl website en app. Iedere liefhebber beleeft voetbal op zijn of haar eigen unieke manier. De uitgangsgedachte bij de start van de samenwerking was dat iedere voetballiefhebber voetbal op zijn of haar eigen manier beleeft. Daaraan koppelden de partijen de ambitie om voor iedereen online een optimale ervaring te kunnen bieden.
Zo krijgt een beginnende trainer online veel informatie en mogelijkheden aangeboden om te groeien in het vak en ontvangt een Oranjesupporter relevante informatie over wedstrijden. Voor een bestuurder is het weer belangrijk om goed op de hoogte te zijn van regelgeving en bij wie hij of zij kan aankloppen voor kennis en support. En een scheidsrechter wil op zijn of haar beurt weer graag weten welke wedstrijden er in het weekend gespeeld worden.
Dave Dekker (commercieel directeur KNVB): ‘De aantrekkingskracht van voetbal blijft groeien en steeds meer voetballiefhebbers weten ons online te vinden. Dankzij onze samenwerking met SAS leren we deze liefhebbers ook echt goed kennen en weten we wat er bij hen leeft. Hierdoor kunnen we beter inspelen op trends en specifieke doelgroepen op een passende manier bedienen. We zijn dan ook zeer tevreden met de samenwerking en blij dat we deze nu met vier jaar kunnen verlengen.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- EasyToys en Vandaag Inside presenteren 'Grootste Lul van het...
- Femke Bol, Fleur Jong en Daphne van Domselaar bij ‘Team Visa’
- Mitsubishi Motors tot en met 2026 partner KNSB
- Unilever pakt met partners voedselpakketten in voor voedselbank
- Nivea en COC ondersteunen Paarse Vrijdag
- Adyen helpt Make-A-Wish met feestdagencampagne
Laatste Nieuws
- Bristol's 'In my Shoes'-sokken vóór... 07-12-2023
- EasyToys en Vandaag Inside... 06-12-2023
- Unilever pakt met partners... 05-12-2023
- Mitsubishi Motors tot en met 2026... 30-11-2023
- KNSB en TIG Sports verlengen... 30-11-2023
- Nivea en COC ondersteunen Paarse... 29-11-2023
MarketingTribune Events
- 26jan 2024
Deadline inschrijven Shopping Awards
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala