Bang & Olufsen en Scuderia Ferrari verlengen partnership

- Sponsoring
- 31 jan 2024 @ 11:57
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - PartnershipMotion
- 31 jan 2024 @ 11:57
- Peter van Woensel Kooy
Na een opwindend Formule 1-seizoen te hebben gedeeld, kondigt Bang & Olufsen vandaag de vernieuwing aan van haar partnerschap met Scuderia Ferrari voor het seizoen 2024 en 2025.
B&O zal opnieuw als prominent merk te zien zijn op de F1-auto van Ferrari, met een opvallende logo-plaatsing, en zal blijven samenwerken met het team uit Maranello om meeslepende geluidservaringen te creëren langs de baan en in Bang & Olufsen-winkels wereldwijd. In het seizoen 2023 organiseerde Bang & Olufsen een aantal succesvolle evenementen, waarbij werd gedemonstreerd hoe het portfolio van hoogwaardige tv's en luidsprekers van het bedrijf de krachtigste en meest boeiende kijkervaring buiten de baan biedt voor Formule 1-fans. Twee iconen in een partnerschap dat het beste van beide merken belichaamt.
Het Partnership van Bang & Olufsen met Scuderia Ferrari gaat verder dan de samenwerking met de racedivisie, in 2024 zullen de twee merken doorgaan met het binden van de klanten met beide merken door middel van het lanceren van nieuwe en opwindende speciale editie-producten.
CEO van Bang & Olufsen, Kristian Teär, kijkt uit naar wat het seizoen 2024 zal brengen. 'We zijn tot nu toe zeer tevreden geweest met onze samenwerking en hopen het nog verder te kunnen versterken in het komende seizoen. Net als Ferrari hebben we een trotse geschiedenis van eersteklas prestaties, innovatie en uitzonderlijk vakmanschap. Het afgelopen jaar hebben we Ferrari-liefhebbers en de Formule 1-gemeenschap laten zien welke meeslepende ervaringen onze producten kunnen bieden... en ik ben blij dat we kunnen blijven samenwerken om nog meer magische momenten te creëren', zegt Teär.
Lorenzo Giorgetti, chief Racing Revenue Officer bij Ferrari, vertelt MarketingTribune: 'Met een uitstekende partner als Bang & Olufsen kunnen we onze gasten tijdens de Grands Prix een eersteklas meeslepende ervaring blijven bieden. Net als wij gelooft Bang & Olufsen in voortdurend technologisch onderzoek, een passie voor mooie dingen en een voortdurende drang om te innoveren. Ik ben ervan overtuigd dat we in de komende jaren optimaal gebruik zullen maken van de vernieuwing van ons partnerschap door nieuwe kansen te creëren.'
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Tadej Pogacar nieuwe merkambassadeur... 15-05-2025
- a.s.r. zet ouders en kinderen aan... 25-04-2025
- Total 90-shirt maakt iconische... 18-04-2025
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management