Hoe houd je jouw klanttevredenheid goed tijdens e-commerce pieken?

Hoe houd je jouw klanttevredenheid goed tijdens e-commerce pieken?
  • Whitepaper
  • 15 okt 2020 @ 10:10
  • 15 okt 2020 @ 10:10

4 tips om maximaal te profiteren van (on)verwachte piekperiodes.

Tijdens de eerste maanden van de Corona-crisis hebben veel webshops en helaas ook consumenten ervaren dat de bekende slogan ‘vandaag besteld, morgen in huis’ niet altijd gerealiseerd kon worden.

Wat heeft dat voor gevolgen voor je klanttevredenheid? Hoe belangrijk is een snelle en betrouwbare levering? Welke opties heb je als e-commerce ondernemer om ook tijdens piekperiodes je klanttevredenheid en leveringsbetrouwbaarheid maximaal te waarborgen?

In deze whitepaper geven we je 4 tips waarmee jij ook tijdens piekmomenten de verwachtingen van je klanten kunt overtreffen en zo maximaal kunt profiteren van (on)verwachte pieken!

Download

 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven