Biedt als B2B-organisatie de beste ervaring aan de klant

Biedt als B2B-organisatie de beste ervaring aan de klant
  • Whitepaper
  • 7 jan 2020 @ 11:05
  • 7 jan 2020 @ 11:05

De B2B-verkoopprocessen gaan steeds meer op die in de B2C-wereld lijken. De ervaring van de klant wordt daarbij dus van steeds groter belang. In de digitale wereld kunnen consumenten alles met een muisklik bereiken en deze verwachting wordt ook meegenomen naar het B2B-speelveld.

Alle salesprocessen binnen een organisatie moeten aan deze hoge verwachting voldoen. Salesverantwoordelijken moeten bij iedere interactie waarde toe kunnen voegen.

Tijd om het salesproces anders in te richten?

Om te toetsen of ze dit doen kan een organisatie de volgende vragen stellen:

  • Hebben salesmedewerkers momenteel de juiste tools om efficiënt en effectief werken?
  • Zijn de salesmedewerkers in staat om snel aan de slag te gaan na hun onboarding?
  • Is mijn bedrijf in staat om mee te bewegen met snel veranderende klantbehoeftes?

Als je op een van de vragen nee hebt geantwoord, is het tijd om het salesproces anders in te richten.

Hoe? Dat lees je in dit e-book!


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven