‘Retour sturen is zó gemakkelijk voor onze klanten!’
- Whitepaper
- 26 mrt 2024 @ 13:37
- 26 mrt 2024 @ 13:37
Heen- en teruglabel bespaart tijd en papier en levert herhaalaankopen op
Goede retourervaring? Dan is de kans 3x groter dat je klant een herhaalaankoop doet. Dat begrijpt Omoda als geen ander. Ze vertellen meer over het efficiënte en klantvriendelijke retourlabel.
Omoda’s klanten hoeven niet te printen en plakken
Wat als je verzendlabel ook het retourlabel is? Dat is gemak voor je klant: die hoeft niks te printen of te plakken en levert zijn pakket in no-time in. Daarnaast scheelt het jou als e-commerce ondernemer extra werk: je hoeft geen retourlabel meer in de doos te doen. Dat bespaart ook een berg papier!
Redenen genoeg voor fashionretailer Omoda om het heen- & teruglabel te gebruiken. Manager HR en Customer Experience Elodie Janse en Customer Experience Specialist Eline van Dijk vertellen er meer over.