Stippel de route naar personalisering uit zodat je meteen kunt beginnen

Stippel de route naar personalisering uit zodat je meteen kunt beginnen
  • Whitepaper
  • 5 jun 2019 @ 10:10
  • 5 jun 2019 @ 10:10

Wanneer kun je het beste een klant benaderen? En – misschien nóg belangrijker – wanneer niet? Twee belangrijke vragen bij het ontwikkelen van een personaliseringstrategie.

Om deze vragen te kunnen beantwoorden, moet je de customer journey van de klant in kaart brengen en kunnen onderscheiden in welke fase elk individu zich bevindt. De klant verwacht in elke fase, en via elk kanaal, dat er (intuïtief) in zijn of haar wensen en behoeften wordt voorzien.

Sterkere relaties

Als je dit enigszins overweldigend vindt, ben je niet de enige. Hoewel 1:1 personalisering bijna de heilige graal van de moderne marketing is, staan de meeste bedrijven pas aan het begin van de zoektocht. Om je te helpen de juiste route te vinden, heeft Sitecore een handleiding gemaakt: “De weg naar personalisering: de 9 hoofdfactoren voor sterkere relaties.”

Download het whitepaper


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven