Nima in zee met BBP en MarketingTribune: 20 juni Nima Marketing Day
- Algemeen
- 23 dec 2016 @ 08:42
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- EvenementMarketing
- 23 dec 2016 @ 08:42
- Redactie MarketingTribune
De gerenommeerde beroepsvereniging en exameninstituut ‘Nederlands Instituut voor Marketing’, ook bekend als Nima, slaat per direct de handen ineen met BBP Media en MarketingTribune. Alle leden ontvangen voortaan dit vakmedium, waarmee de oplage van MarketingTribune in één klap stijgt met 2000 exemplaren per editie. Misschien nog mooier is de ‘Nima Marketing Day’, die de partners samen op 20 juni 2017 organiseren. Noteer alvast.
‘Onmisbaar voor elke vakgenoot wordt die dag, dus block the date’, reageert Luuk Ros, manager Content & Business Nima enthousiast. De Nima Marketing Day wordt een dag voor de Nima-leden en staat in het teken van de missie: kennis over de commerciële functie delen en toetsen en professionals in marketing, communicatie en sales helpen en inspireren bij het ontwikkelen van hun kennis, vaardigheden en netwerk.
Marketing Dag met 3 aanvliegroutes
Ros: ‘We vliegen dit 20 juni op drie manieren aan: door ultieme marketingcases te presenteren rond actuele thema’s die álle marketeers bezighouden. Het werken met multidisciplinaire marketingteams, nieuwe marketing- en businessmodellen, nieuwe media et cetera. Het leren van elkaars ervaringen staat hoog op de agenda en de cases zullen worden verzorgd door marketeers van grote en bijzondere merken, voornamelijk uit het eigen Nima-netwerk.’
Loopbaanontwikkeling
In de tweede plaats speelt loopbaanontwikkeling en permanente educatie in marketing centraal, vertelt hij: scholing en voortdurende bijscholing van individuele marketeers en vakspecialisten. ‘De work-life-marketing-loopbaan van iedereen verloopt op een unieke manier en veel presentaties en bijeenkomsten op de Nima Marketing Day dragen bij aan het aanscherpen van kennis en competenties. Snelcursussen, how-to’s, tips en adviezen, college’s van seniors, insights van juniors. Ook persoonlijke presentatie, personal branding, coaching en loopbaanplanning spelen een belangrijke rol. Het event richt zich daarbij zowel op professionals als hun managers.’
Netwerk event
In de derde plaats zal de Nima Marketing Day een event worden waar de achterban van Nima Members elkaar ontmoet en leert kennen: van starters op de arbeidsmarkt tot Register Marketeers en Senior Professionals, Personal members en Business members. Ros: ‘Echt talentvolle, sterke en ambitieuze marketeers zijn zeldzaam en Nima herbergt er – vanwege de aard van zijn organisatie – enige duizenden. Wij willen hen in staat stellen elkaar te ontmoeten rond interessegebieden en focus. Om die reden spelen de Nima Communities, “persoonsgecertificeerden” en members een belangrijke rol bij de invulling van het NMD-programma.’
Aanvullende krachten
Nima heeft gekozen voor samenwerking met BBP Media omdat het voor dit grote en belangrijke evenement op 20 juni een verbinding wil aangaan met een partij die op het terrein van acquisitie, organisatie en beroepsspecifieke expertise over aantoonbare ervaring beschikt, aldus Ros. ‘In de rolverdeling met BBP zet ieder zijn eigen kracht in: Nima en zijn members voor inhoud, netwerk en relevantie. De organiserend partner BBP op het terrein van organisatie, fulfillment en commercie. Uiteraard helpen we elkaar om het maximale uit het evenement te halen, vóór het vak en dóór het vak.’
Via MarketingTribune blijft u op de hoogte van de aanstaande Nima Marketing dag. Zet op 20 juni dus alvast een analoog of digitaal kruis in de agenda.
(PvWK)
Luuk Ros (Nima): 'Kennis delen, toetsen en inspireren'
Op de foto boven: de groep van de Nima Masterclass 'Ontwerp Gedragsbeinvloeding' die woensdagavond j.l. gehouden werd.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Hema ziet grote kansen in retailmedia: 'We staan pas aan het...
- Retailmedia: 'Stel de klantreis open voor adverteerders'
- Drie finalisten SAN New Kids on the Block 2024
- Creativiteit onder druk door zwakke inzichten
- Shortlist SAN ABC Accenten 2024 bekend
- Vrije Academie opent Wunderkammer met Darwin, Sinke & Van...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management