Kaartverkoop Ajax als eerste club via Eventim

Kaartverkoop Ajax als eerste club via Eventim
  • Sponsoring
  • 8 jul 2015 @ 09:55
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • PartnershipVoetbal

Ajax Amsterdam zal als eerste Nederlandse sportclub gebruik gaan maken van TIXX en FaRM, de geïntegreerde Ticket- en CRM-applicatie die Eventim ook op de Nederlandse markt introduceert. Ajax biedt hiermee zijn supporters in de toekomst nog meer mogelijkheden op het gebied van online kaartverkoop.

Jeroen Slop, CFO bij AFC Ajax, Amsterdam: ‘Ajax is zeer verheugd om het geavanceerde ticketing-systeem van Eventim te gaan gebruiken. Vooral de uitbreiding van de serviceverlening aan supporters spreekt ons zeer aan. Eventim is een mooie partij.’

Henk Schuit, managing director bij CTS Eventim Nederland, is zeer verheugd over de samenwerking met Ajax: ‘Met dit contract zet Eventim Nederland haar eerste stap in de voetbalwereld en verbreedt hiermee haar service en diensten in de NL markt. Daarnaast betekent de kaartverkoop voor Ajax een verdere verrijking van het toch al brede aanbod van Eventim.’

Eventim Nederland bestaat ruim 20 jaar en is met een breed ticketdistributieplatform, e-commerce activiteiten en event-ondersteunende diensten marktleider in Nederland op het gebied van de verkoop van (live)entertainment-, concerten-, festivals- en theatertickets. CTS Eventim Sports is leverancier van ticketingdiensten voor diverse sportclubs in Duitsland, Zwitserland en Italië waaronder vele voetbalclubs in de Duitse Bundesliga.
 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken